المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اريد حلا سريعا

ناني
9th March 2008, 11:07 PM
السلام عليكم
انا عندي مشكله واريد ان احد ياتي بحل لي هي مشكله عاطفبه بس اريد حل
لي زميل في الجامعه اكبر مني بسنتين كان يحبني وانا كنت ابادله نفس الشعور وبعد كده اختلافنا وانفصلنا واتفقنا ان حنبقا اصدقاء وزمايل
بس بعد كده لقيت تصرفه غريب مش فهماه هو تصرفاته دي علي سبيل الزماله ولا وتقريبا كان يوميا نسال علي بعض

ارجوا ان احد يعطيني حل

بسكوتة
10th March 2008, 02:53 AM
بصى يانانى
انتى بتقولى اختلفنا ومش عارفة ايه ......
معلش هو النظام مثلا قبل الاختلاف كان عامل ازاى
طبعا عادى انه يكون فيه اعجاب متبادل
لكن مش عادى ان يكون فى اتصال واحاديث بينكو دلؤتى باى شكل ......صح ولا ايه
انتى مش عارفة حقيقة تصرفه الغريب الى بتقولى عليه
باختصار انتى تغلى نفسك ومتسمحيش ليه انه يلعب شوية يصالحك وشوية تتخاصمو وشوية يتصرف بطريقة غريبة
الولد ده لو فعلا كويس وبيخاف عليكى ومعجب بيكى بجد مش بيتسلى اكيد هيتقدملك بطريقة رسمية ويراعى ربنا فيكى وف نفسه اولا

ده رايى بصراحه ,,,,,,,

بسبوسة
10th March 2008, 03:06 AM
انا كمان رايي زي بسكوتة وربنا يوفقك ياناني يارب

ندى الايام
10th March 2008, 03:18 AM
انا كمان مع بسكوتة وبسبوسة
بس فيه حاجة كمان ان ممكن الصداقة تتحول حب انما مش ممكن الحب يتحول لصداقة ده لو كان حب حقيقى
:flowers1: :flowers1: :flowers1:

maioia
10th March 2008, 12:05 PM
انا كمان رأيى زيكم ياجماعة واللى كنت عايزة اقولهولك اتقال وكمان ندى قالته
بيتهايألى ان كده الامور اتوضحتلك يانانى ويابنتى والله العظيم ارتباط الجامعة ده والبنات والشباب اللى بيرتبطوا ببعض فى الجامعة دول بيتسلوا بيضيعوا وقتهم وانا شايفة قدامى وعارفة
ركزى انتى دلوقتى فى مذاكرتك والله وربنا حايرزقك باللى احسن منه ومن غيره بس انتى اخلصى نيتك لله وحده
والله ولى التوفيق

alyzena
12th March 2008, 04:43 AM
وأنا كمان يا كوتة و بسبوسة وندى وميوى والله معاكم بشدة فى رأيكم

طبعا معاكم... ما اقدرشى اخالفك.....................لأنى عارفك.......
اسمع ياسيدى................
جوم بينا نمش...شىىىى

ناصر الهوارى
10th June 2008, 05:46 AM
بصى باحلوه الود ده لو كان بيحبك وميت فكى يقضر يفتح بيت ولا عنده شغل حتى لو بسيط بصى العلاقات تبنا على اساس صيحيح يعنى لو كان صحبنى عنده امكنيات
ومفيش معارضه من ناحية اهله وكعندوش مشاكل حبا وكرامه اما اذا كان على باب القوى العامله ابعدى احسن
وانتظرى ابن الحلال بعقلك مش بقلبك ويمكن يكون نصيبك احسن من غيرك الله يوفقك

manaz
25th June 2008, 11:53 AM
انا كمان راى زيهم

انتوا كمان الموضوع بينكم مش اخد شكل واضح .فانا راى انه لوكان فى حاجه من نحيتك مكنش وافق من الاول على انكوا تبقوا زمايل واصدقاء عشان بس اختلفتوا

بس لو انتى احساسك انه صادق فى مشاعره معاكى ياريت تتكلموا بوضوع مع بعض وتعرفى هوه ناوى على ايه بالظبط

لو ارتحتى للكلام وحاسيتى ان فيه جديه منه وانه مش بيهزر وقفى الموضوع لغايه مياخد خطوه ايجابيه

وربنا يوفقك يارب وينورلك بصيرتك ان شاء الله