المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انا محتارة فى حبى

hanaa_h
9th April 2008, 03:39 AM
انا بنت فى سن 21 ولية زميل بقالنا فترة طويلةاصدقاءبس انا بحس انى بحبه لكن هو مش عارفة ساعات احس انه بيحبنى ولكن مش بيتكلم وعلاقتنا ببعض قوية جدا بس دايما فى حاجز فى الكلام معايا عن اصحابى يعنى دايما بيتكلم معا اصحابى بسلاسة عن ما بيتكلم معايا دايما بحس انه بيتكلم من ورا حاجز ودايما مرقبنى بنظراته لما يشوف بنت حلوة بيبص على طول على رد فعلى او لما بيتكلم هو واصحابى عن اى بنت كان مرتبط بيها انا مش عارفة هو كدة اية شعوره من نحيتى cry2/ارجو الرد

اطؤطة
9th April 2008, 04:18 AM
بصراحة انا مش عارفة ولكن يمكن تكون تصرفاته عادة وانتي اللي حاسة انها اوفر علشان انتي بتحيه ولكن اولك في النهاية متانيش للرجاله وكمان حقولك لو هو من نصيبك حتتجوزيه غصب عنه
نامي بقي وحطي في بطنك بطيخة صيفي ولا تفكري
ولا تشغلي بالك وكل حاجة حتبانلك ان شاء الله واتمنالك التوفيق

بسكوتة
9th April 2008, 05:33 AM
بصى ياهناء
الولد ده لو بيحبك بجد وبيخاف عليكى هيتقدملك ويمشى فالطريق الصح
غير كده بئا مفيش حاجة اسمها صديقى او علاقتى بيه قوية
ده رايى بصراحة

ame_alaa
9th April 2008, 06:14 AM
الكلام اللى بتقوله بسكوته هو الصح
المفروض انه لو بيحبك يصارحك و يقولك انه عايز يرتبط بيكى
واهلا بيكى يا هناء فى النجع

ناصر الهوارى
10th June 2008, 05:31 AM
انا اقلك الحل هو ممكن يكون بحبك خالص بس خايف من رد فعلك فعلكى تفكى عقدة لسانه وتخليه ينطق ده احسن حل
وانا كان بيحبك الطرق الاقصر هو الطريق المستقيم يعن الجواز والله يسعدك وسلمات قوى

manaz
25th June 2008, 11:57 AM
بصى انا هقولك حاجه

هوه ممكن يكون بيحبك بس مش عايز يتكلم معاكى فى اى موضوع غير لما يكون قد الكلام الى هيقوله
يعنى مش عايز يربط نفسه بكلام هوه لسه مش واثق منه

وموضوع البنات ده عادى يمكن عايز يشوفك بقه هتغيرى وتعملى مشكله وكده ولا عادى
يعنى بيستفز مشاعرك :tototo: :lalalaaa3:

لكن انى برده اكتر وحده تحسى الموضوع متتسرعيش وجايز يطلع بجد حد كويس وخايف عليكى :myamya: :myamya:

قطوطة
6th December 2008, 03:48 PM
بصي ياهناء أحيانا الانسان لما بيحب حد بيفسر تصرفات من خلال الحب دا لازم تتأكدي ان فعلا تصرفاته معاكي غبير أصحابك ممكن تخلي واحدة صحبتك تلاحظ نظراته ليكي لكن بلاش ترتبطي به من غير خطوبه ماتعلقيش نفسك به وماحدش عارف نصيبه فين ساعته انتي اللي هتتعبي وربنا يوفقك ويرزقك الزوج الصالح :flowers1: :flowers1: :flowers1: :flowers1: :flowers1: :flowers1: :flowers1: :flowers1: :flowers1: :flowers1: :flowers1: :flowers1: :flowers1:

نور الكون
17th December 2008, 10:38 PM
أهلا بيكي ياهناء
واسمحيلي أقولك رأيي بصراحة :flowers1:
بصي أولا كده مافيش حاجة اسمها صديقي لان مافيش صداقة بين ولد وبنت وتعاليم دينا بترفض العلاقه دي
ثانيا يتهيالي لو بعدتي عنه خااااالص دلوقت هيكون أحسن..ليه؟
أولا عشان لو فعلا عايزه ربنا يرضيكي لازم تلرضيه وتحتسبيها أجر
ثانيا لأنه لو فعلا بيحبك هيجي ويستفسر عن عن اللي حصل وايه اللي غيرك والحوارات دي يعني
أصل هي معظم الرجالة مابيعرفوش النعمة ولا يحسوا بيها الا أما تروح من ايديهم
وربنا يكرمك ياحبيبتي ويسعد قلبك
اخر حاجة بقى هقولهالك وأحسن حاجة تعمليها انك تسالي اللي بيفهم أكتر مني ومنك..الله عز وجل..صلي استخارة واسالي ربنا انه يديكي الخير وصدقيني عمرك ماهتضيعي أبدا طول مانتي بتسأليه

البشمهندس صيحو
16th January 2009, 02:43 AM
بصي يا هناء متحوليش تخلي شعورك يتحول لحب لانة لو اتحول هتعيش حياة بائسة هوا لو بيحبك هيوصلك حبة ليكي باي طريقة بس غير كدة مفيش ومتحوليش تعيش في وهم انك بتحبية علشان مش تتعقدي من الحب او اى حد يجي يتقدملك