المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة سطحية مش عارفة بكتبها لية اصلا

ياسمين هانى
9th February 2009, 09:30 AM
ازيكوا يا جماعة اية اخبار الدنيا معاكم :smile:

فى واحدة صاحبتى من يوم ما اتولدت وهى بتحكيلى على مشكلتها دى /heat بس اول مرة افكر انى اسالكوا عنها :thnk0001:

اولا نتفق ابطال المشكلة:البنت (أ) /girl-in-love
الواد اللى بتحبه(ع) :iuby(1):

هى اولا ما شاء الله مخها كبير عن سنها فى كل مرحلة من عمرها بيبقى مخها كبير عنها،،
من وهى عندها 4 سنين وهى بتحب ابن خالها(مش مصدقنى طبعا) هى كدة مشاعرها كمان سابقة سنها،، /don-t_mention
وعشان كانت صغيرة زى ما انتوا شايفين عملت الآتى /girl-haha

راحت قالت للعيلة كلهاااااااا انها بتحبه(فضحت نفسها يعنى) والواد كمان(هو ادها بس اصغر منها ب 4 شهور) عرف وبقت قصة العيلة :p30:لحد ما بقت فى 5 ابتدائى و العيلة لسة بتتكلم عن (أ) و (ع) وهى كان الموضوع دة بيضايقها جدا وبيحرجها طبعا :wallbash:

بس مامتها واخواتها عارفين ان خلاص الموضوع دة انتهى كان هزار يعنى /to2to2،، بس هى من اول سنة 6 بدأت تحس ان الموضوع مش هزار وانها لسة بتحبه(خليكوا فاكرين انه اصغر منها ب 4 شهور) :smiley9:

هى دلوقتى فى نفس سنى يعنى 2 اعدادى و مش عارفة اذا كان احساسها صح ولا غلط[/ :thnk0001:

[color=red]ولما بقولها ان احنا فى مرحلة مراهقة وان احساسها غلط بتتعصب وتقولى ان دة حبها الاول والاخيرcolor]

بسالها اذا كانت بتحس انه بيحبها هو كمان،، بتقولى لا هو اصلا تفكيره طفولى :yahoo:

بس اكيد فاكر اللى كنت بقوله وانا صغيرين /to2to2

دلوقتى هى مكسوفة تقول لمامتها و محتاجة نصيحة حد كبير :old:

سلاااااااااااااااام :tmaaaam:

Halim
9th February 2009, 09:49 AM
بصى يا ياسمين انا مش عارفة اقول ايه بصراحة ......بس هقولك حاجة تقوليهالها
هى يمكن يكون احساسها صح ويمكن يكون زى ما بتقوليلها مرحلة مراهقة وهتعدى
بس هى ممكن تحاول تلمحله حاجة بسيطة .. عشان بس تتاكد مشاعره نحيتها ازاى
ولو هو مش حاسس بيها زى مانتى بتقولى مش عارفة بجد بس هى تحاول على قد ما تقدر انها ما تتعلقش بيه اوى عشان حتى دة مياثرش عليها وعلى حياتها

والدنيا برده مش هتقف عشان حد .. ولا ايييييييه ؟؟

mary
12th February 2009, 02:06 AM
عندك حق يا حليم الدنيا مش هتقف على حد بس مظنش انها مرحله وهتعدي بالنسبه لها بدام من وهى صغيره يا ياسمين بس هى المفروض يا ياسمين تحاول تعرف شعوره .وتسلمي على الموضوع