المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هام جدا وسري للغاية

RANA22
14th February 2009, 04:03 AM
اولا السلام عليكم
ثانيا انا هدخل في الموضوع علي طول بصراحة بقي انا عايزة مساعدة منكم من غير ماحد يزعل مش اي حد
هيفدني يعني لازم الي هطلب منوا حل لمشكلتي يكون امين جدا ويحفظ السر ويفديني بحل ضروري يا جماعة بجد الموضوع حساس جدا جدا وانا بطلب مساعدة حد منكوا ويكون يعني ليه علاقة بالدين شويةوالفتوه علشان يقدر يفدني صح ارجوكوا يا جماعة دة موضوع اكتر من مهم وضروري وحساس فا لو في حد يعرف يتكلم في الدين كويس يعرف احكام بليز يقولي انا محتاجه لي ضروري

بسكوتة
14th February 2009, 06:20 AM
طيب ماتقولى فى ايه يابنتى واللى هيقدر يفيدك هيقول :0031:

ولا انتى قصدك مش هينفع عالنجع ولا ايه

rooze
14th February 2009, 06:52 AM
الموضوع شكلة محرج وبقولك متخافيشى واعرضى على مشكلتك وانشاء الله نقدر نتصلك على مشايخنا الكرام ويفيدونا انشاء الله واللى فية الخير يقدمة ربنا

مستشار النجعاويه
19th February 2009, 06:51 PM
السلام قبل الكلام اختي العزيزه اعلمي ان الله يغفر الذنوب جميعا وكوني علي ثقه انك الافضل في حل هذه المسكله وان شعرتي بضعف اذجري لااله الاالله محمد رسول الله اخكي هي الله تشجعي انتي من النجعاويه :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

RANA22
20th February 2009, 07:44 PM
اولا انا بشكركوا جدا علي تقديم المساعدة ليا

بشكرك يا بسكوتة انتي ورز ومستشار النجعاوية

وشكر خاص لكل الي بعتلولي رساءل خاصة

وبشكر اختي العزيزة الي تقدمت ليا بالمساعدة اول واحده

ريهام انا بشكرك بجد
وبطلب منكوا بس تدعولي ان ربنا يوجهني للصح ويبعد عن الغلط ويوفقني لعمل الخير لكل الناس وشكرا ليكوا
واسفة ان كنت سببت لاي حد مشاكل