المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : زهقت فقلت ادردش شوية معاكم............ الله اعلم هافتح الموضوع تانى امتى؟؟

bisa
24th December 2006, 12:12 AM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ازيكم يا جماعة ..عاملين ايه ... يا ترى بتمتحنوا و لا ايه نظامكم
كل سنة و انتم طيبين بمناسبة العيد
مبروك للاهلى اللى فرح قلوب ملايين بجد
هه
انا عايزاكم بجد تدعولى جاااااااااااااااااااااااا اااااااااامد ...... ان شاء الله ربنا يتقبل منكم
كل يوم عندنا امتحان ..... واللى امتحان يكون يوم 6يناير يجوا يوم 17 كده و لا حاجو و يقولوا الامتحان بقى 26 ديسمبر.... و نفضل لغاية يوم 19 مش عارفين ايه اول مادة
ةو يكون الامتحان يوم 25 ديسمبر يوم 19 تعرف ان الامتحان بقى يوم 21 ديسمبر.... ما تعرفش ازاى و انت عندك يوم 20 اصلا امتحان تانى
قلنا خلاص بعد محاولات فاشلة لتغيير الجدول و كأن الكلية بتقول انتو عايزين ايه عشان نعمل عكسه
و قبل الامتحان بيوم يقولوا ميعاد الامتحان اتقدم ساعة... واللى مشى مشى واللى عرف اللى كان لسه قاعد وبص على الحيطة عشان يشوف الاعلان
و تشتغل فى بحث من على النت تضيع فى اسبوع و انت على النت و فى الاخر السى دى مشتغلش مع الدكتور و عايز يديك صفر

صدعتكوا معايا ...... معلش .... بس هادردش مع مين تانى

الفقيرة الى الله
24th December 2006, 04:24 AM
الله يكون فى عونكم يارب
بس هما لية بيلعبوا بأعصابك حرام عليهم
دا انا علشان كان بيكون عنى امتحانات عادية خالص كنت بفضل احلم انى دخلت الامتحان وعرفت الاسئلة.......... وافلام عربى قديمة كدا ......وكل دا ومن غير تعب اعصاب زيكم كدا باللعب فى المواعيد
بجدبجد ربنا يكون فى عونكم
وان شاء الله يبيسا تكون سنة سعيدة عليكى وعلى كل طالبة النجع ياااااااااااارب
وربنا يوفقكم كلكم يارب

NOR84
24th December 2006, 06:07 AM
ربنا معاكى يابيسا يارب وانتى وكل اللى عندهم امتانات امين يارب
وان شاء الله كله ينجح ان شاء الله :old: :old:
وانتى مصدعتناش ولا حاجه احنا اخواتك ولازم طبعا تيجى تدردشى معانا امال ايه :flowers1:
وربنا معاكى يارب :old:

hamad8300
24th December 2006, 11:20 PM
لدي سؤال بسيط عندكم أمتحانات في الفتره الحاليه .. و بتستمر لغايــــه كمــ ..؟؟

bisa
25th December 2006, 03:27 AM
لغاية يوم 23 ............. هيسبونا اسبوع فى العيد و نرجع تانى نمتحن............. أظن مصر كلها بتمتحن ما عدا ثانوية عامة

شكرا يا جماعة على الردود ..شكرا يا نور و يا فقيرة........وحشتونى على فكرة :smiley9:

البشمهندس صيحو
25th December 2006, 03:40 AM
علش يا بيسا

شده و تزول
انا برضوا طلعان عيني ( بس مش كدا خالص )

ربنا يعينك ان شاء الله و يوفقك

ملك
30th December 2006, 01:01 AM
انا برضه كان عندي امتحانات من شهر ويا دوب ادونا اسبوع العيد راحة وبعد العيد بأسبوع يعني يوم 13 امتحان وبعده يوم 23 وبعد كده يوم 19 فبراير ادعوووووووووووووووووووووو ووووووووووولي
:cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:
والله وحشتوني بجد وحتوحشوني