المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اوقاات كتير بحس انى و لا فدماغه

some_one
24th May 2008, 12:26 AM
انا عندى مشكله ان انا دايما ملهوفة انىاكلم حبيبى (خطيبى ) ودايما اهتم بيه اوى واوقات بحس ان هو كمان بيهتم بيا واوقااااااات كتير بحس انى ولا فدماغه عاوزة اعرف منكم انا اتصرف ازاى معاه لما الاقيه انه بيعاملنى من غير اهتمام اتعامل معاه كدة برضة ولا اعاملة ازاى قولولى الحل ضرورى :cry2:

moon_light
24th May 2008, 03:13 AM
انا عندى مشكله ان انا دايما ملهوفة انىاكلم حبيبى (خطيبى ) ودايما اهتم بيه اوى واوقات بحس ان هو كمان بيهتم بيا واوقااااااات كتير بحس انى ولا فدماغه عاوزة اعرف منكم انا اتصرف ازاى معاه لما الاقيه انه بيعاملنى من غير اهتمام اتعامل معاه كدة برضة ولا اعاملة ازاى قولولى الحل ضرورى

بصى يا ستى /wik
احسن حاجه تكلميه ف الموضوع ده بصراحه :old:..وتفهميه انك بتضايقى من عدم اهتمامه بيكى ده cry2/..واساليه لو انت لقيتنى او حسيتنى مش مهتمه بيك هتتضايق ولا لأ؟؟؟؟ :thnk0001:

وشوفى هيرد يقول ايه..

وربنا يوفقكم ويهديكم لبعض :p30:

بسكوتة
24th May 2008, 04:07 AM
انا عندى مشكله ان انا دايما ملهوفة انىاكلم حبيبى (خطيبى ) ودايما اهتم بيه اوى واوقات بحس ان هو كمان بيهتم بيا واوقااااااات كتير بحس انى ولا فدماغه عاوزة اعرف منكم انا اتصرف ازاى معاه لما الاقيه انه بيعاملنى من غير اهتمام اتعامل معاه كدة برضة ولا اعاملة ازاى قولولى الحل ضرورى

بصى ياسم وان :] انا اعتقد ان ده شئ طبيعى ان البنت اكتر عاطفية من الولد فطبيعى انها بتكون بتهتم بيه وتعوزه يكلمها مثلا ف التليفون علطول كتير وكده اكتر منه
وغالبا بتكون دى طبيعة ف الولد مش شرط انها دليل على عدم اهتمام ولاحاجه بس ممكن تكون شخصيته كده وشايف انه ممكن يعبر عن اهتمامه بحاجات تانية
وانا لو مكانك مش هكلمه ولا حاجة لان دى ممكن تكون طبيعته مهو ممكن يراضينى ويكلمنى ف التليفون ومش عارفة ايه عشان يراضينى بس ...انا شايفة انه يكون على طبيعته احسن ....يمكن ياسيتى بيتقل ولا حاجة :wink3:

دقدقه
24th May 2008, 05:05 AM

انتى بتقولى انه ساعات بيهتم بيكى معنى كده انه بيحبك والا مكنش اهتم بيكى خالص... بس جايز هو بيكون مش فاضى وعنده شغل واكيد فى اوقات مش هيقدر انه يتصل بيكى او يسال عليكى دايما....... حاولى تقدرى ظروفه واعرفى انه فعلا حاجه طبيعيه ان البنت تحس كده...لانها لما بتحب بيكون اهتمامها بحبيبها مبالغ فيه.

وربنا يوفقك

some_one
25th May 2008, 12:56 AM
هى دى كانت مشكلتى(
نا عندى مشكله ان انا دايما ملهوفة انىاكلم حبيبى (خطيبى ) ودايما اهتم بيه اوى واوقات بحس ان هو كمان بيهتم بيا واوقااااااات كتير بحس انى ولا فدماغه عاوزة اعرف منكم انا اتصرف ازاى معاه لما الاقيه انه بيعاملنى من غير اهتمام اتعامل معاه كدة برضة ولا اعاملة ازاى قولولى الحل ضرورى)

شكراااااااااااااااااااااا ااااااااا ليكى يااااااامون لايت وشكرااااااااااااااااااااا ااااااااااااا لبسكوتة وشكرااااااااااااااااااااا ااا لدقدقة انهم اهتمو بالمشكله

بس هو فين باقى النجع لية مشركونيش فى مشكلتى

وكمان هو مفيش حد عندة مشاكل غيرى ول اية
حاجة غريبة بالتقريبة /don-t_mention

منى
25th May 2008, 01:03 AM
نا عندى مشكله ان انا دايما ملهوفة انىاكلم حبيبى (خطيبى ) ودايما اهتم بيه اوى واوقات بحس ان هو كمان بيهتم بيا واوقااااااات كتير بحس انى ولا فدماغه عاوزة اعرف منكم انا اتصرف ازاى معاه لما الاقيه انه بيعاملنى من غير اهتمام اتعامل معاه كدة برضة ولا اعاملة ازاى قولولى الحل ضرورى

شوفي المفروض من وجهة نظري انك متندلقيش عليه يعني في حدود المفروض تعمليها معاه

ولازم في مرحلتك دي تتبعي معاه السياسه اللي هوه عاملها ضدك انك تطنشيه هوه هيحس بكده وهيعرف هوه كان بيعمل فيكي ايه

وبعديها هيعرف قمتك

يلا مع تحيات اختك
منى

حفيدةكيلوباترا
25th May 2008, 01:03 AM
نا عندى مشكله ان انا دايما ملهوفة انىاكلم حبيبى (خطيبى ) ودايما اهتم بيه اوى واوقات بحس ان هو كمان بيهتم بيا واوقااااااات كتير بحس انى ولا فدماغه عاوزة اعرف منكم انا اتصرف ازاى معاه لما الاقيه انه بيعاملنى من غير اهتمام اتعامل معاه كدة برضة ولا اعاملة ازاى قولولى الحل ضرورى

اقتليه /girl-mad

اناكمان هناااااااااااااا ومعاكواااااااااااااا :clapping:

noha
25th May 2008, 01:21 AM
نا عندى مشكله* ان انا دايما ملهوفة انىاكلم حبيبى (خطيبى ) ودايما اهتم بيه اوى* واوقات بحس ان هو كمان بيهتم بيا واوقااااااات كتير بحس انى ولا فدماغه* * عاوزة اعرف منكم انا اتصرف ازاى معاه* لما الاقيه انه بيعاملنى من غير اهتمام اتعامل معاه كدة برضة* ولا اعاملة ازاى* قولولى الحل ضرورى

فكرتك جميله يا شوشو ...سلمت يمناكى حبيبتى

اما بالنسبه للمشكله بتاعه اليوزر

بصى يا حبيبتى

البنت غير الولد ...البنت اول ما بتتخطب بيكون اهتمامها الاول والاخير هو
وبتحاول تسعده ازاى وتشوف هو بيحب ايه وتعمله
وتحاول تفهمه وكده ..
ديه طبيعه البنت العاطفه بتكون عندها اول شئ

اما بالنسبه للولد لأ خالص
الولد اهم حاجه عنده بتبقى شغله
وبعدين فى المرتبه التانيه مراته او حبيبته

فا يا حبيبتى ما تضايقيش خالص انه ساعات بتحسى انك مش على باله
ولا فى دماغه
لأن ده مش صح
هو بس تلاقيه بيكون مشغول بحاجه فى شغله او مهتم بيها

اتمنى لك التوفيق يارب معاه

gogacola
1st May 2009, 08:12 AM
بصي بقا ياستي انا بقا مش هقولك لا شغل ولا اي حاجه من الكلام ده هو بيحبك وده اكيد انتي متاكده منه والا ماكنتيش تكلميه وتحسسيه باهتمامك وبعدين تلاقيكي بتخافي عليه شويتين ذياده وعاوزاه كل شويه يكلمك بس الاجل غير البنت لانهم تحسي انهم عاوزين يحصروكي من كل اتجاه ويعرفوا النفس الخارج والداخل بس هما مايحبوش حد يخنوقهم

وممكن كمان تكوني انتي مش مدياله فرصه اصلا عشان تشوفيه لو انتي مسالتيش هو هيسال ولا لا حاولي تجربيها بس من غير تقل والكلام الفاضي ده ويارب ياستس يجمعكم بالف خير ومايشوف غيرك ابدا /hoba
عارفه طولت عليكي :hul: جوجو

bebothebob
10th June 2009, 07:38 PM
انا كمان مخطوبة وبرضوا ساعات كتييير بحس اني ولا في دماغة برضوا بس بعدي عشان واثقة انوا بيحبني وبيني وبينيك لوا هو يفضل يتصل بيكي ويكلمك كل شوية ويعمل زي ما انتي بتعملي معاه ممكن انتي تتخنئي وتحسي ان الاول كان احسن وفي مثل قديم بيقول ابعد حبة تزيد محبةوممكن يكون هو مش متعود انوا يبقي مهتم بحد بالطريقة دية وبيعبر هو باهتمامه بيكي بطريقة تانية بس اهم حاجة لازم تعمليها انك تتقلي عليه مش اوي بس براحة عشان الرجالة كدة بيحبوا البنات التقيلة مع شوية اهتمام وربنا يوفقك ويتمم لك علي خير :p30:

كريزى جيرل
3rd July 2009, 11:09 AM
بصى يا قمر انا هحشر نفسى بالرغم من خبرتى القليله بس هقول رائى بردو
هيه عافيه :bt2olah: :bt2olah: :bt2olah:
المهم
بصى انا شايفه ان الغلط من انك اهتميتى بيه اوى فهوة ساق فيها بقى وحس ان ده العادى انك تهتمى بيه وهوة ولا هنا
واحنا بشر ومفيش مخلوق على وجه الارض بيدى ومايياخدش
ولو فضلتلى كده يبقى هتفضلى يوم اتنين شهر سنه لكن فى النهايه هتملى وهتزهقى ودى طبيعه الانسان احناا مش ملايكه
وشايفه اان الحل انك تسبيه شويه يعنى مش تقطعى علاقتك ولا حاجه
لكن قلللى اهتمامك ده
خليكى عادى
هوة مش هيرن مترنيش
خليه هوة اللى يجرى وراكى
وعموماا جربى مش هتخسرى حاجه
لو كلامى منفعش ابقى اعملى حاجه تانيه
بس مفضلش ابدا انك تصارحيه وتقوليله انك مش مهتم بيه لانك كده هتبقى جيتى تكحليها عميتيها
وبكده هتخربى الدنيا اكتر ومش هيهتم بيكى اكتر ولو اتغير شويه فهتبقى فترة مؤقته وهيرجع تانى
يعنى انا مش مقتنعه بانك تقوليله /what
وبعدين اعذريه بردو يمكن هوة مشاغله كتير
وبس كده
سلام :tmaaaam:

القلب الطيب
6th July 2009, 06:49 PM
بصى بقى ياستى انا كمان مخطوبه وبحس زيك بالظبط علطول بيكون نفسى اكلمه وهو مش فى باله خالص تخيلى اننا بنقعد بالشهر ونص مش بشوفه ومش بنتكلم الا كل 3 اسابيع او اكتر حاولت اعمل زى ما نصحوكى واتقل لقيته بيتقل اكتر بس انا حاسه بحبه ليه علشان كده قررت انى اعذره يمكن مشغول وقررت انى افتكر كلامنا يمكن اكون زعلته فى حاجه وانى المحله ان غيابه عنى بيضايقنى واعطيله فرصه نبدأ فيها من جديد وربنا يسهل بقه

نور الدرب
6th July 2009, 07:21 PM
بصي يا some one

بجد الحل عندي

انا خاااطب بس يعيني خطيبتي بتعاني مني بسبب كده

واقولك من الاخر

لما الولد يلاقي خطيبته واااقعه ومرميه عليه بيحس بنوع من الزهق

فانت محتاجه شويه تتقلي عليه وحتشوفي واحد تاني خاااااااااااااااااااالص

هي مره عملتها معايا

وكمان قفلت التليفون

وبعدين

مش حقولك

جربي وحتدعيلي

بس لما تحسي انه مش سائل

انما طول ما هو في المووود خلاص زي ما انت بالظبط

عشان مايزهقش من كتر تقلك

اوك

البشمهندس صيحو
9th August 2009, 08:03 AM
بحبك ياكوك اوى واتمنى اكمل حياتى معاك

الحزينة
10th August 2009, 11:28 PM
يا جماعة انا مش هخش بسو وان و كدة انا هقول المشكلة و يظهر اسمى مش مشكلة انا بقى نفسى احب و مش عارفة لانى خجولة زيادة عن اللزوم قولولى حل

الحزينة
10th August 2009, 11:29 PM
و على فكرة انا داخلة3 اعدادع و هكمل 15 سنة فى 21/1/2009

بنوتة اسكندرانية
21st August 2009, 03:00 AM
انا بجد مش حلاقى كلام اقوله اكتر من المكتوب
وعلى فكرة انا برضه زيك ويمكن اكتر منك بكتيييييييييييييييييييييي ييييييييييير
حجرب الكلام المكتوب ده
يمكن يجى بفايدة
مع انى مش بعرف اتقل ولا اتنيل
انا واقعة خالص ومرمية عليه اوى
بس ححاول ادوس على قلبى شوية