طبعا اسم الموضوع شوية ينرفز كدة بس يالااااااااا مش مهم

المهم يعنى انا عايزة اقول ان فى ناس كتيــــــــــــــــــــــ ــــــــر موت فاكرين نفسهم ابطال وبيقولو انا مش فى زى وانا وانا ...وطبعا اعوذ بالله من كلمة انا

بس تعليقى بقى فيـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــن البطولة دى والرسول عليه افضل الصلاة والسلام استهزىء به فى الدنمارك ومش بس كدة ده فى دول كمان ايدت ده ؟

فيـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــن البطولة بقى وانت او انتى بتقفى قدام الحاجة اللى مقاطعة ومش تقدرى تقاومى وبرضو بتشتريها !!!!!!!!!

طب لو كان سيدنا عمر وابو بكر عايشين كانو هيفضلو زينا كدة صم بكم عمى فهم لا يعقلون؟

ده يا جماعة كانو بيدافعو عن الرسول عليه الصلاة والسلام بنفسهم وبرحهم مش كلام وبس مش زينا بيقولو انا فداك يا رسول الله وتلقيه مش بيقاطع اساسا اصلا ولا حتى متابع اخر التطورات ولا حتى فكر انو يعمل حاجة غير المقاطعة

الرجال والاطفال وحتى النســــــــــــــاء كانو بيدافعو عن الرسول صلى الله عليه وسلم فعليا وعمليا ايام الرسول عليه الصلاة والسلام

طب انت بقى او انتى عملتو ايه بقى للرسول عليه الصلاة والسلام ؟؟؟

هل طبقت سنته كلها ؟ وسعيت انك تنشرها ؟

هل استخدمت مجالك فى انك تدافع وتنصر الرسول؟

هل عملت حاجة فعلا عمليا ومؤثرة وايجابية وخطيت خطوة صح ؟

هل قلت لصحابك وجرانك وحبايبك تعالو بينا يا جماعة نصلى الفجر مع بعض ونقرى ورد يومى ؟؟؟؟؟؟ ولا اكتفيت بانك تصلى صلاة الفجر لوحدك او حتى اكتفيت انك تصليها فى البيت او حتى كبرت دماغك كدة وروقتها ومش صلتها اصلا ؟

هااااااااا بذمتك بقى انت بطل زى ما بتدعى ولا لاء؟؟؟؟؟؟