اولا انا متاسف جدا يا جماعه وبعدين النكت دى كلها مش انا اللى مألفها دى كلها نكت انا سامعها وبعدين الصعايده دلوقتى حاجه تانيه انتوا ناسين انهم اوائل الجمهوريه وبكر ر اسفى مره تنيه

مره واحد احول حب واحده اتجوز بنت خالتها هههههههههههه اصل مكانلهاش اخت

مره عملوا مسابقه بين واحد المانى وواحد انجليزى وواحد ... مش صعيدى للى ينط ويعدى حفره كبيره من غير ما يقع فيها فالالمانى وقع والانجليزى وقع واخينا التالت خاف ينط فواحد زقه من ورا فعدى الحفره من غير ما يقع وخد جايزه كبيره قوى وبعد كده قالوله نفسك تعمل ايه بالفلوس دى قال... اشوف مين ابن الكلب اللى زقنى :] :]

مره واحد بخيل بيحلم ان واحد بيديله 100 جنيه وهو نايم فالراجل قاله 99 اخينا قاله 100 قاله لا 99 قال لا 100 فصحى مره واحده لقى نفسه بيحلم فنام تانى وقال ماشى هات 99 زى بعضه

مره ابو العربى سافر اليابان فقعد جنب واحد يابانى فلقاه بيخبط بصابعه على ايده وبيحطها على ودنه ابو العربى قاله انت بتعمل ايه قاله انا بتكلم فى الموبايل قاله انت ايدك فيها موبايل قاله ايوه احنا اليابانيين بنتولد ايدينا فيها موبايل قام ابو العربى مطلع ورقه وكاتب عليها اى كلام وبالعها فاليابانى بيقوله انت بتعمل ايه قاله ابدا ولا حاجه انا بابعت فاكس ههههههههههههه

يلا يا جماعه فين الردود الحلوه