بسم الله الرحمن الرحيم

يعني من غير لف ولا دوران الموضوع عن الحركات القرعة نبدا بحركات البنات

1- حضرتك تحب وتعشق والبت تقولك انا شريفة ونا اول مرة احب واحد وتلقيها عرفة قبلك نص شباب الجمعة او الكلية
2- تقولك انا مش بخرج ولا بتكلم في التلفون معا ولاد وتلقيها اربعة وعشرين ساعة على الموبايل
3- البت من دول تقولك انتا اول واحد تمسك ايدي وهيا يعني كل يوم معا واحد شكل
3- البنت تقولك انا بحبك ونتا زي الحمار شغال تشحن في الموبايل ورسايل ورنات واشعر وكول تون وفي النهاية البنت بتتسلى بي حضرتك
4- الكلية او الجمعة خلاصت تجي البت تقولك انا العرسان بيجولي ونا برفضهم علشان حبنا وهيا تلقيها لا عريس ولا حاجة عملة زي الارض البور
5- تقولك لزم تجوزني علشان كلام الناس وتلقي سمعتها على كل لسان

حركات الشباب القرعة بقى

1- تحب وتتسلى بالبت بتعتك وتقولها مفيش غيرك في قلبي ونتا ماشي معا نص بنات شارع الهرم
2- البت بتعتك بتتصل عليك ونتا بتكنسل ال يعني الواد مش عايز يغرمها رصيد ويعمل الواد الروش
3- البت تقولك زعلنة منك على شان مش بتتصل بيا تقولها والله التفون بيتصلح ونتا تلقيك معكش حق الاموصلة اصلا
4-الكلية او الجامعة خلاصت تقولك البت اتجوزني تقولها استنى اما اكون نفسي
5- تقولك طيب تعلى اخطبني من اهلى تقولها بلش علشان كل الناس وناس متكلمش علينا وتقول بنخرج ونيجي

نصيحة لكل البنات متصدقوش اي شاب ولا تخلاصو الا لما تتاكدو من حبة بجد ولزم يكون عندة الشبكة والمهر والعربية المرسيدس والمهر نص ارنب وزلموكة والحكات دي والشقة على النيل يريت تبطلوها

انا دكتور غرام اي حد عندة استشارة غرامية انا في العيادة كل يوم خميس الساعة 10 بليل ويم الجمعة من الصبح باي