انا كتبت اسم الموضوع كدة عشان بس حبيت الفت نظركو ونظر كل اللى لابس نضارة هنا واللى برضو مش لابس ولازم يعمل كشف نضارة ان فى موضوع تم عمله بواسطة العضوة اللى على وشك الانتحار نودى

المهم يا جماعة انا كنت قاعدة امبارح ولا اول مش فاكرة المهم يعنى كنت قاعدة كدة مع نفسى فى لحظة صفاااااااا "ده طبعا بعد ما خلصت مزاكرة الفقه " وبفكر فى ايه هى ال

الدمـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــوع

انا عارفة ان الموضوع مش لايق مع لحظة الصفا اللى انا كنت فيها بس اكيد لايق مع كل واحد وواحدة هنا عندهم امتحانات وانا منهم وربنا يستر

بجد فعلا كتير باسمع جملة "الراجل مش بيعيط اوعى اشوفك بتعيط تانى يا فلان "

هل فعلا الدموع دى للستات بس مش للرجالة؟ لان الراجالة المفروض يكونو شداد وحازمين ده على اساسا ان الدموع ضعف .................وهى اكيد طبعا مش كدةةةةةةةةةةةةةةةةةة

بس فعلا اقعد اسال نفسيتى سؤلات كتيرة بس مش جاوبتنى قلت اسالهالكو انتو بقى وعارفة انكو برضو مش هتجاوبو بس يالاااااااااا مش مهم

هل الدموع ضعف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زعل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

وحدة...............سزاجة................. ...رقة مشاعر...............لعب عيال .................؟

فى ناس مش بتحب حد يشوفها وهى بتعيط لانها مش عايزة تشوف فى عيون الناس نظرة شفقة او حتى نظرة حب استطلاع عشان يعرفو ايه سبب زعلها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا عن نفسى مش باحب حد انا مش اعرفو او حتى اعرفو ومش اتعاملت معاه يشوفنى وانا بعيط لانى فعلا مش باحب اشوف نظرة فى عيونهم مممكن انا افسرها غلط

بس باحب سعات الناس القريبة منى تشوفنى وانا باعيط عشان يقفو جنبى ويهونو عليا زعلى

وبرضو سعات سعات كتيييييييييييييييييييرة باسكت ومش بابين للى قدامى انى اساسا زعلانة او حتى انهم يشوفونى وانا مدايقة وبعيط لانى مش عايزة اشوف فى عيونهم نظرة تساؤلات عن حالتى لانى مش حاجاوبهم

بس انا لما باعيط باهدى خااااااااااالص ولا كان فى حاجة حصلت وانا اصلا من النوع اللى مش بازعل اكتر من ربع ساعة مهما يكون مين اللى زعلنى ومهما يكون الحاجة اللى حصلت

سعات باعتبرها سلبية فيا لانى مش باقدر اخد موقف من حد دايما بس سعات بضغط على نفسى واخد موقف لو عارفة ان اللى قدامى مش هيجى معاه اللى كدة

المهم يعنى المهم انا من راى ان عمر ما كانت الدموع ضعف او حتى سزاجة او عمرها ماكنت للستات بس او حتى للرجالة بس

والدليل على كدة ان

ولا اقلكو انا مش هاقول الدليل غير لما اسمع رددكو ورايكو هل الدموع مش للرجالة لانى متاكدة ان الدليل بتاعى هيقنعكو كلكوووووووووووووووووووووو وووووو حتى لو كنتو مش متوافقين معايا فى وجهة نظرى وده وارد طبعا

بس يارب الاقى ررددكو منورة الموضوع كدة بدل ما هو عبارة عن كابة ودموع وكدة

معلش طولت عليكووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووو