بصو يا جماعة انا هاقلكو على السبب الرئيسى لبوظان الشباب اكيد طبعاااااااا مش كلهم انا عارفة ان فى شباب زى الفل ومية مية وعاندو طموح ودين واخلاق بس انا باتكلم على الناس التانية

خليكو معايا لاخر ومش تتصدموووووووووووووووووووو وو

السبب بجد فى الامهــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــات والباباهات طبعا

بصو يا جماعة انا عارفة ان الامهات بيكونو عايزين راحة عيالهم وكدة بس مش لدرجة انهم مش يحملوهم المسؤلية خاااااااااااالص وهما اللى يحللهو كل مشاكلهم

يعنى انا اعرف واحدة بجد بتخاف على ابنها ياعينى اللى فى الكلية انو ينزل يشترى عيش تقولى لالالالالالالالالالالالا اكيد مش هايستحمل يابنتى يقف فى الطابور اصلو مش متعود على البهدلة (ياحراااااااااااااااااااا اااام لا صعب عليا فعلا ياعينى )

ولا واحدة من عيلتى بردو ابنها فى الكلية وكنا فى رمضان وهى لسة مش فطرت وعمالة توديلو فى الاكل وهو قاعد زى ماهو ولا اتحرك يساعدها ولا اى حاجة وتقولى روحى وديلو العصير لاحسن ياحبة عينى تلاقيه اكل من غير ما يشرب قمر الدين

(تؤتؤ تؤ تؤ لالالالا معقولة لا ده حالتو صعبة خالص كنت عايزة اقولو اطفح بالهنا والشفا )

ومرة اختى هى وصحبتها كانو ماشين فى الشارع الساعة 1 الضهر ولاقو واحدة يعنى عاندها 45 سنة المهم ماشية وشايلة شنط كتير وبتقع منها فهما راحولها عشان يشيلو معاها لاحد البيت المهم هى قاعد تحكيلهم قصة حياتها وتقولهم انا عاندى ابن متخرج من اكادمية فى المعادى وزمانو دلوقتى لسة صاحى من النوم اصلو كان سهران امبارح مع صحابهم ودايما بتحايل عليه عشان يدور على شغل وهو بيقول ياماما مش فى شغل فى البلد بس انا مقدراه

(بقى بالله عليكو هو نايم فى بيتهم ومامتو ماشية بتجيبلو الاكل ده يرضى ربناااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااا)

ايه اللى بيحصل ده هو ايه اللى حصل فى الدنييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييا

مش بقى فى لا رجولة ولا نخوة ولا حتى دم ايه البنى ادمين دول عايشين ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صدقتونى بقى ان مش فى حد مضيع الشباب غير الامهات