بسم الله الرحمن الرحيم

اولا فى البداية شرف كبير ليا انى اكون واحد من افراد عيلة النجعاوية واوى مرة احس انى دخلت منتدى زى البيت بالظبط من الاعضاء الحلوين والمعاملة اللذيذة

ثانيا انا اول ما اشتركت بدات اكتب مواضيع ولحسن الحظ لما كتبت الموضوع الاول لقيت ردود لذيذة من الاعضاء وتشجعت اكتر ولما كتبت الموضوع التانى لقيته اتشال وبدون اى سبب والموضوع التانى واللى اتعبت فيه فعلا وهو اللى حركنى انى اكتب الشكوى دى كان عن نزار قبانى وحطيته امبارح وكنت داخل النهاردة ومنيت نفسى انى لاقى ردود حلوة من الاعضاء بس للاسف صعقت لما لقيته اتحذف عاوز اسال المسؤل هنا اتشال ليه فيه علشان يتشال مش معقولة انا اتعب وانسق وارفع وبتكة زرار يتحذف موضوعى وببص قى صندوق الوارد لقيت واحد اسنةNOR84 مكتوب انه مشرف القسم الاسلامى باعتلى رسالة بيقولى مينفعش تحط صورة بنات فى توقيعك بصراحة انا اتفذعت لما لقيت الكلمة ورحت راجعت التوقيع لقيته زى ما انا عاملة انا حاطط صورة فيه ابطال المسلسل الكورى اغانى الشتاء دة اول حاجة وتانى حاجة انا مضفتش حاجة فى القسم الاسلامى اساسا عاوز افهم فين المواضيع ولا عيلة النجعاوية استكفت من الاعضاء ومش عاوزين تانى ياريت علشان لو دة فعلا اللى عيلة النجعاوية عاوزاة انا هنسحب ومش هزعجكم تانى بس فعلا انا اسف على منتدى حسيت انه بيت فعلا الاقى ناس تتصرف معايا كدة شكرا للاحسن معاملة اتعاملت بيها فى منتدى مع العلم انى صاحب منتديات صداقة ومشرف مميز لمنتدى برامج سوفت وكنت بامل انى ابقى على الاقل عضو محبوب فى عيلة النجعاوية ياريت لو فى حد ينصفنى انا مستنى الرد

مع تحياتى تيتو الضوى
titoeldowy عضو فى منتديات صداقة