بسم الله الرحمن الرحيم

يا قلبي متخلينيش افتح في الكلم خليني ساكت وعيش وصبر على الايام عايش ولا المجروح مكسبتش يوم رهان وفكل سكة بروح برجع ونا الخسران من الجرح انا بتاخد بس علية بقيت واخد يما كتير دريت والدريت وفي الاخير كل واحد القلب خلص جاني يمضاع منى حبايب هزعلى على مين ولا مين ولا الجرح سايب انا رايح مش راجع في طريق كلة مواجع يما بكيت سنين بدموع العين بس يرؤيتو نافع ايما وبقضيها وحجات وبعديها يما سمحت ناس وبقول خلاص ويريت بيطمر فيها.......................................... .....
من كتر ما قلبي شاف وتعبت كتير خلاص دلوقتي بقيت بخاف من غدر كل الناس مبقتش عارف مين قريب ومن بعيد والناس الطيبين يتعدو كدة على الايد من الجرح انا بتاخد بس علية بقيت واخد يما كتير دريت وادريت وفي الاخير كلة واحد القلب خلاص جاي يمضاع منى حبايب هزعلى على مين ولا مين هوا الجرح سايب فت وقلبي انا تاه في طريق اسمة حياة دلوقتى مبيمشيش وامكتى اعيش زي خلق الله بسال نفسي وقول لية الحال مش معدول معتش في قريب ولا حبيب ارمي علية همومى...............من الجرح انا بتاخ بس علية بقيت واخد يما كتير دريت ودريت وفي الاخير كلة واحد ايما وبقضيها وحجات وبعديها يما سمحت ناس وبقول خلاص ويريت بيطمر فيها القلب خلاص جاي يما ضاع منى حبايب هزعلى على مين ولا مين ولا الجرح سايب بسال نفسي وقول لية الحال مش معدول معتش في قريب ولا حبيب ارمي علية همومى.....................................