نزيف القلب

انا مش عارفه انا بعمل ايه؟ ولا بكتب ايه؟ انا كل الى حسيته انى دخلت هنا وبكتب هنا ..... طيب هكتب ايه لسه مش عارفه .... هقول ايه برده مش عارفه....
فى اول كلامى بدعى ربنا ان كل الى هنا ميدقوش فى يوم العذاب الى انا بتعذبه لانه بجد صعب صعب اوى اوى اوى ........

اصعب حاجه فالدنيا هى الفراق ... انا طول عمرى اسمع عنه وكنت احيانا ممكن اشوفه واحس بيه بس مش لدرجة انى اقول ان الفراق دا نار ..... يعنى اتأثر واتعب بس الطبيعى يعنى يومين وبهدى لكن عمرى ما بنسى .....

لكن المره دى صعب اوى .... صعب اوى لما تفارق حد انت بتحبه وغالى عليك اوى وممكن يكون كل دنيتك وحياتك لما تتعب بتلاقيه جمبك ولما دموعك تنزل تلاقى الى يمسحهالك ... حد بيحتويك ... بيصونك... بيحبك بجد .... بيتمنى رضاك ... بيفرح لفرحك ... بيحزن لحزنك....ومها وصفت عمرى ما هقدر اوصفلكم اديه غالى وعزيز!!!!!!!!!!

مهما وصفت النار والعذاب الى جوايه برده محدش هيحسنى بس انا تعبانه اوى تعبانه ومش قادره استحمل طبعا الفراق دا مش هيفضل طول العمر بس لظروف طارئه لكن ممكن تكون سنه سنتين تلاته والله اعلم ممكن تكون اكتر من كدا

المشكله انى مش قادره اتحمل بحاول انسى بحاول اهدى نفسى صورته ادامى فى كل حته صوته فى ودانى حاسه بعذبه فى قلبه حاسه انى روحى معاه مش معايا ......

انا تعبااااااااااااااااااااان ه اوى حاسه انى حزينه جدا دموعى بتنزل غصب عنى .... انا بكتبلكم وحاسه انكم برده مش هتحسونى عمر مافى حد هيحسنى غير الى داق طعم الفراق بجد حس ان الدنيا بتبعد روحه الى عايش بيها عنه ..... بيودعه وهو شايف همومه فى عيونه ... ورغم دا كله تلاقى الدموع متجمده فى عيونه عشان ميعذبش بيها الناس الى بتحبه وبيحبهم ....

حد يقولى اعمل ايه عشان اتحمل الفراق دا اعمل لما اكون محتاجه لتؤم روحى ومش لاقيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عشان خطرى قولولى اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا اسفه للأطاله ..... اعزرونى ملقتش حد اتكلم معاه غيركم .... ياأغلى حبايبى

يارب ادعوك فإستجب دعائى ......... يارب ارجوك فتقبل رجائى ........ ياحنان يامنان ياالله و (ص)