ليه محدش بيدخل على الركن الاسلامى او ممكن بتتدخلوا من غير ما تعطوا رئيكم فيها ولازم تعرفوا دينكم حتى لو انتوا عندكوا معلومات او تعرفوا فيه معلومات الدين مش بتخلص ولازم نعرف اكتر واكتر ونحبه اكتر من كده وانا شايفه انكوا مش بتهتموا بالركن ده خالص ويا رب يكرمها صوفيا بكتب حاجه ومواضيع جميل بس محدش بيقرا ليه كده احنا مش بنكتب علشان نقول اننا بنعرف نجيب او نكتب مواضيع لا احنا بنكتب او ننقل مواضيع ليكم علشان نفدكم وربنا يهديكم وادخلوا وادوا رئيكم حتى لو مش عاجبكم موضوع قولوا ونتناقش فيه وكل واحد عند معلومات يقولها علشان تاخدوا الجزاء بيها وربنا يكرمكم واعطوا معلومات علشان ربنا يرضى عنكم وقسموا وقتكم ما بين الاركان مش تعملوا او تكتبوا فى ركن واحد واهم ركن مش بتكتبوا فيه متزعلوش منى بس هى ديه الحقيقه وانا بحب الحق وخالوا دينكم امامكم علطول افتكروا ربنا علطول اقرءه معلومات علشان تفيد بيها الناس لو حد سألك عنها وربنا يهديكم انا بحس ان فيه ناس كتير مش بتدخل على الركن ده ليه بقى اللى يخليك تدخل على ركن تانى يخليك تدخل على الركن الاسلامى واللى يخليك تقرا موضوع فى اى ركن يخليك تقرأ موضوع فى الركن الاسلامى صح ولا غلط وشكرا