السلام عليكم أولا اما بعد الجمايل كتير فلو انت واحد عملك جميل لازم تردو علي رأي المثل لو كترت الجمايل علي راسك شيل فوقيها وميهمكش فعشان كدة انا لابد ان ارد السلام وتعملو تحية للعضو الزميل العزيز (دكتور الغرام) يريت كلنا نضربلو تعظيم سلام لأنو السبب الي خلاني أستفيد من هاذا المنتدي الرائع والمفيد واتحمس في عمل الموضوعات فكل واحد بيحبوا وكل المنتدي الي يعرفوا والي ميعرفهوش والجديد والقديم ويريت يكون صيحو سمعني كمان وانا أول واحد :rock: :rock: :rock: :rock: