كنت اول امبارح مع جوزي واولادي بنتغدى برهكان جوزي عازمنا في مكان زي قريه كده بس على صغير فيها كافيه وجلسات اسريه ومطعم وملاهي اطفال وكده يعني بس انتو عارفين ان الاماكن دي بتكون على طرق الصحراويه يعني برا اي محافظه يعني بعيد واللي بيكون فيها رايحها بالقصد مش بالصدفه,وبعدين استاذنت من جوزي واخدت اولادي للحمام(اعزكم الله)اغسلهم ايدهم وانا في الطريق شفت مفاجئه مزعجه جدا كانت صدمه بالنسبه لي تخيلو شفت جوز صديقتي الانتيم اوي اوي قاعد مع واحده صحبتنا تانيه بس من بعيد وهو كان في اليوم ده قايل لزوجته(صديقتي الانتيم)انه مسافر لمحافظه بعيده علشان شغل مهم.
رجعت ودموعي على خدي وكانه جوزي انا والله ولحد الان محتاره اقول لصديقتي وانبها علشان تبعد عنه هذه السارقه علما بانها عصبيه جدا وممكن متفكرش كويس وابقى هدمت البيت وانا كل خوفي على الاولاد لانه بصراحه مش زوج كويس لكن اب مثالي ومع ان صديقتي والله اميره في جمالها وتصرفاتها واحسن منه في كل حاجه؟ولا اسكت وابقى خنت صديقتي وكمان هي ذكيه جدا واكيد هتحس بجوزها على طول لان الستات بتعرف وتحس عل طول وهدور وراه وساعتها هتعرف اني خبيت عليها وتكون قطيعه الى الابد وكمان هكون منبهتهاش علشان تحافظ على جوزها من امثال هذه المراه الخاينه اذ ربما يتطور الوضع بينهم الى اكتر من كده
والله محتاره ومش عارفه اعمل ايه احافظ عليها وعلى بيتها واولادها ازاي ساعدونا من اجل اطفالها.