هل فكرت اي وحدة فيكم من اين اتى موضة الحجاب اللي بتلبسة بنات الايام دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اللي هو بيتعمل ذيل حصان وبيتلف زي العمم وبيتعمل كأنه شعر ملفوف كعكة او شعر مضفر كلة اه وانتي لابسة الحجاب بس مش الحجاب الشرعي ابدا بلاه احسن من تعب القلب ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟ انا مش هنصح واقول واتكلم عشان ماتقولوش اني متشددة في الدين او اني مش بفهم في الموضة..........كل اللي انا عايزاه تروحوا على جوجل وتكتبوا jewish scarf****يعني الحجاب اليهودي وشوفوا ايه اللي هيطلع لكم انا حبيت بس انبه عشان ماننساق وراء اي موضة تطلع موضة لاتتناسب مع ديننا الاسلامي وناس كمان تطلع موضات للحجاب طيب انتوا بالذمة عمركوا سمعتوا انو في موضة للدين الاسلام او شوفتوا ناس طلعت موضة عن طريقة الصلاة او موضة بالنسبة للوضوء عشان شعرك الجميل مايبتلش ووجهك الكريم مايخربش عشان الميك اب ؟؟؟؟؟؟؟؟طبعا لأ ..اهو ده كلة تمام بالنسبة للحجاب عمر الحجاب اللي ربنا قال علية يخترعولو موضة هو كمان عشان نبقى كأننا بشعرنا ونبقى امامير ياخرابي ايه الجمال ده... ونحط حليات مزينة للفة انا مش هقول حجاب لانة عمرة ماكان حجاب دي اسمها استهبال على الدين الاسلامي...........مش عارفة اقول ايه بجد غير ربنا ينور بصيرتنا ويهدي............وتشيلوا عفريت الموضة من راسكم يابنات ......اقولكم حاجة حلوة ياتشيلي الحجاب وده حرام طبعا ياتخليكي بالحجاب الشرعي اللي يرضي ربنا ويرضي نفسك لانة والله العظيم مالوش لازمة بالطريقة دي .........بس خلاص بححح قولولي بقى انا صح ولا غلط