بسم الله الرحمن الرحيم
انا مره كنت قاعد فى البيت وقريت موضوع عن انتفاضة الحجاره واتأثرت بيه جدا
وبعدين نزلت من البيت وانا ماشى فى الشارع لقيت شوية شباب واقفين على ناصيه واحد فيهم بيقول لاصحابه [bgcolor=#ff0000]ما حدش معاه حجرين يا رجاله [bgcolor=#d7d7d7][bgcolor=#000000]طبعا انا سمعت الكلام ده دمى غلى واتمنيت ساعتها انى امسك حجرين من الارض وانزل بيهم على دماغ الابعد واقوله [bgcolor=#eb0000] انت عايز حجرين خد اربعه سته تمانيه وافضل اضرب فى دماغه الوسخه دى لحد ما افتحها واشوف فيها ايه [bgcolor=#090909] وانضفها من الزباله اللى متخمره فيها بس للاسف ما اقدرتش اعمل كده لانى موش متخصص علشان افتح دماغ واحد لكن فيه ناس كتير متعلمين ومتنورين ومتخصصين هم فين
شفتم بقى يا جماعه انتفاضة الحجاره بتاعتنا
ياريت نعيد تانى امجاد انتفاضة الحجاره
ما تستغربوش احنا موش لازم نحدف اسرائيل بالطوب لكن فيه كلام بيبقى ساعات اقوى من الرصاص
وبرضه احنا موش ضرورى نهاجم اسرائيل هجوم مباشر احنا اى حد فينا يقدر يقول كلمتين فيهم اصلاح لشأن أمتنا وشبابنا ده صدقونى حيوجع اسرائيل اكتر
وانا بالمناسبه دى عايز اقول لشبابنا اللى ما كانش عايش ايام انتصارات اكتوبر المجيد ما تدوش اسرلئيل اكبر من حجمها وكمان ما تستهونوش بيها اسرائيل دى يا جماعه مجرد ناموسه صحيح هى صغيره لكنها زنانه ومزعجه ومليانه امراض خلو بالكم احسن تلدغ حد فيكم وخلو بالكم ان ليها دلاديل فى كل مكان فى الوطن العربى واخطرهم الاعلاميين اللى بيحاولوا يفهمونا انهم ابطال ولكنهم بيحطولنا السم فى العسل
عايز اقول لكل الشباب ما تديش ودانك لحد وما تسلمش دماغك لحد الكلام الوحيد المعتمد عندنا هو القرآن الكريم والسنه الطاهره الشريفه
ماعدا ذلك لازم تفكر فى كل اللى بتسمعه وكل اللى بتقراه كويس قوى
ويا ريت يا جماعه اى حد معاه حجرين [bgcolor=#e10000] اقصد كلمتين [bgcolor=#090000] يرميهم هنا علطول
[bgcolor=#d70000]ما حدش معاه حجرين يا رجاله [/bgcolor][/bgcolor][/bgcolor] [/bgcolor][/bgcolor][/bgcolor][/bgcolor][/bgcolor]