اولا انا انتوا وحشتوني جدا بقالي كتير ماتكلمتش معاكم كل واحد ياخد ورده واحده بس محدش يطمع في البوكيه
المهم الموضوع كما يلي انا طبعا كنت مشغوله الايام الفاتت ومازلت ووسط كل الانا فيه وزني نزل للصفر يعني خسيييييييييييت اكتر ماانا رفيعه

ففكرت ان انا نجمع هنا ونكون فريقين شان نشجع بعض للعاوزين يذودوا وزنهم وكل واحده تتكلم شويه عن تجربتها وتشجعنا

ولو حد مجرب فواتح شهيه مضمونه وغير مضره يقولنا كده يعني

المهم هنعمل فريقين فريق مثلا احمر والفريق الازرق وكل اسبوعين نشوف مين اكتر واحده زادت ونجبلها هديه وتكون الفائزه من الفريقين ايه رايكم ولو فيه نظام غذائي حلو ويجيب نتيجه سريعه انا هبتدي انا من الفريق الحمر
انا عاوزه ازيد كل اسبوعين اتنين كيلو خطتي هاكل سمسم وهشرب حلبه وهحاول اكل حلاوه والحاجات المسكره دي وهحاول اتغدي واتعشي اه وافطر اه وفيه حاجه كمان شرب خميره باللبن والسكر الكتير هحااااااااااااول وطبعا كل ده مش هيحصل الا بفاتح شهيه يكون كويس لان انا جربت فاتح شهيه اسمه موسيجور قبل كده ونفع معايا بس للاسف لما سبته مابقتش اكل برضه

اوك يلا كل واحده تحاول تدخل كل اما تقدر انا عن نفسي هحاول علي اد مااقدر اتواجد وارد واحدد مدي الرضا عن اكلي النهارده وكل اسبوعين هنقول الفائزهيلا كل بنوته تقولنا ايه خطتها عشان نتحمس