بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

بعد ما سمعنا احلام الاسكندر المخططة وبعد ما ضيع كل الفلوس اللي جمعها صحابة في سنة في 3 شهور
انا هستغل مواهبي اللي كان كل الناس بيتريقوا عليها واجمع قرشين من الناس اللي يعرفوا الاسكندر نقول ان عنده مرض وحش بعد الشر طبعا
نعمل اعلان اتبرع ولو بمية جنيةطبعا احنا جمعنا مبلغ حقير لان لو كان كل مواطن اتبرع بجنية من اللي الاسكندر دغعهم بدالة لسداد ديون مصر انما احنا جمعنا 800 الف جنية عموما انا ماعنديش استعداد اني اشغل الفلوس في حاجة انا هسرق البنك انا هروح لكام واحد صاحبي من ايام الجامعة من اللي هما يفصلوا 3000 واحد مني وعندهم استعداد للانحراف احنا مش هنقعد نحسب ونشوف انهي يوم البنك بيبقى فية فلوس كتيرة احنا هنروح في اي يوم وهجيب 3 عربيات جيب سودا و شبابيكها عليها ستاير سودة علشان محدش يعرف مين اللي جواها و مش هنلبس اقنعة لان دي العلامة المسجلة للحراس اول ما يشوفها يضربوا نار وبكدة مش فاضل غير كام حتة سلاح ودول ساهلين لاننا مش هنجيب اسلحة حقيقي هما كام مسدس صوت هنروح على البنك الساعة 1 في فرع سفنكس ودة ابعد ما يكون عن اي قسم وطبعا في المرور الجميل محدش هيقدر يجي المهم انا هخلي اي حد يفتح لي الباب انا اساسا نفسي من زمان حد يفتح لي الباب و خبط على المكتب واقول المقابلة انتهت

عموما انا هكمل لما ارجع من مشوار كدة اوك