سلام عليكم ياجماعة
انا طبعا مش مصرية ولكن ابني نصفه الاخر مصري عموما
دخلت الموقع ده عن طريق الصدفة في مواضيع الاعمال المنزليه بس السراحة لله موقع حلو وجميل
انا حاحط موضوع هو الصراحة مش موجود هنا ولله الحمد وهو موضوع ددددددددددددددددددن التواقيع في المنتديات
ندخل بالموضوع من غير مقدمات
لمان ندخل اي منتدى زي حضرتي انا، الي احيانا ابحث عن موضوع تلاقي بعض المنتديات الرخمة معلش على الشتيمة دي الرسالة الارخم انت غير مسجل فسجل معنا فاظطر اني اسجل في الموقع
المهم مع اني قلت من غير مقدمات بس تعرفوا الحريم ورغيهم
تلاقي من تواقيع بعض الاعضاء وخصوصا البنوتات تسجل توقيع لها اشعار او خواطر انا اشوفها عيب من نظري لو لفت شوية لناحية اليمين تلاقي صورة حاطتها يعني صورة احيانا مش كويسة من نظري طبعا فيمكن اكون انا معقدة
ولمان يثار موضوع عن الدين او العيب والحرام تلاقي هؤلاء يتحدثون بكلمات الحوقلة والاستغفار ووووووووووو
انا لا اعيب عليهم دلك ولكن نرة المنكر ونجلس نعلق وننسى انفسنا فدكروني بقزمان حينما حارب ببدر والصحابة رضوان الله عليهم امتدحوه عن النبي (ص) فقال (ص) هو في النار فكان من احد اسباب دخوله النار غير الانتحار انه دخل الحرب بسبب الحمية وليس في سبيل الله
فهؤلاء دكروني به طبعا الخلاف واضح ولكن حميتهم جعلتهم يعلقون وليس بسبب الدين لانه لو كان بسبب الدين لكان هؤلاء مصلحين من انفسهم ولو الجزء البسيط من خلال تغيير الصور المعروضة ولا يعلمون ان كل واحد يراها له او لها وزر في ميزان سيئاتها فالرسول (ص) قال اتق الله حيثما كنت، يعني الانسان يتقي الله اينما كان مش عشان يعني اسماء مستعارة ومافيش حد يعرفني بنعمل اللي عايزينه ووووو
عموما هو انا اشوفه موضوع مش عارفة المشرفين بيحطوه بانهي قسم لانه حاسته موضوع كنافه بس الموضوع ده من زمان ينرفزني وحبيت احطه في انهي منتدى والسلام يعني كلام حريم
عموما الي انا حبيت اسلم عليكم وارغي معاكم عشان اعرف نفسي في عيلتكوا مع اني مش نجعاوية بس ابني نصفه التاني نجعاوي صعيدي واي حد يعني يشوف الموضوع يعني كويس مش كنافه يرد عليا وحاديله هدية مجانية

وادي الهدية