لو كنت لقيت ركن أوكس من دا كنت دخلت فيه

بجد يا جماعة كدا اوفر كدا كتير اوى احنا وصلنا لمرحلة مينفعش نسكت حقيقى مينفعش نحط ايدينا على خدنا

ونقعد ونقول يا عينى يا حرام ونمصمص شفايفنا وخلاص

سريعا هقول اللى حصل

مجموعة من الاخوان متجمعين عند اخ ف البيت بيشوفو ايه النظام فى الاجازة

والنشاط فى الاجازة مع الشباب هيمشى ازاى

ف خير اللهم اجعله خير الباب بيخبط لالالالا دا بيتكسر .. مين ...... أمن الدولة طبعا جاية تقوم بواجبها

الدفاع عن الوطن وحماية الدولة من مثل هؤلاء المجرمين وانا لله وانا اليه راجعون

دخلو عليهم كان مع واحد منهم ورق مهم ف الظابط ربنا يجحمه ان ش الله بيقوله هات الورق

قاله لا ف قاله هات الورق قاله لا

ف راح رامى الورق لانهم كانو واقفين ف البلكونة فى الدور الرابع علوى ( والبكلونة كانت تتطل على شونة كبير )

ف بكل غيظ ونرفذة عم الظابط زق الاخ دا وقاله طيب انزل جيبه ( تنزل ان ش الله فى نار جهنم )

ف الاخ طبعا اترمى من الدور الرابع وقع على مكيف الاول وبعدين وقع على الارض على وشه من الدور الرابع

دا كل اللى حصل ومش بس كدا

قبضو على المجرمين طبعا ال 24 اخ اللى كانو موجودين واتحبسو 15 يوم على ذمة التحقيق

اما الاخ دا ( الاستاذ فارس) ف هو بين الحياة والموت وعرفت مؤخرا ان ملهوش علاج هنا فى دمنهور

ف المفروض يروح اى مستشفى بره ( اسكندرية مثلا ) ولكن الامن رافض تماما عشان يتحفظ عليه

( عشان ميهربش هتشوفو صوره دلؤت )

بالله عليكو فى حاجة تانية بعد كدا

اللى بيروحو الكليات والمعاهد عشان ................ سيبنهم ولا يقدرو يفتحو بؤهم معاهم

واللى بيحافظو على الشباب دول لالالالالا كدا غلط

اللى بنشوفو كل يوم وكل ساعة فى الشوارع وفى الكافتريات والكورنيش عادى دى الموضة ودا التحرر

واللى بيخلو بالهم مننا لالالالالالا دا تطرف وانحلال ( ينحل وسطهم يا رب قريب )

اللى بنشوفو فى التليفزيون من قذارة وو ............. عادى جدا لان المخرج عايز كدا

لكن لما ربنا يعوز لالالالالالالالالالا

وحسبنا الله ونعم الوكيل

رغيت كتير عارف بس اعذرونى

ودا لينك الموضوع وفى صور الاخ فارس ربنا يشفيه ويوقمه بالسلامة ويخرج المحبوسين دول يا رب غانمين سالمين

http://elbehira.net/elbehira/nd_shnws.php?shart=5976
[/color]