اولا انا كتبت موضوعي في الركن بتاع الزعلان ماتخفش قول واتكلم والحاجات الحلوه دي كلها واتحذف من غير اي رساله وانا مش شايفه انه غير لائق هل ده يدل علي الدكتاتوريه في النجع ولا ليه بيحصل كده المهم انا كتبت الموضوع تاني وارجو انه مايتحذفش مره تانيه لاني محتاجه فعلا ردود علي كل الاسئله البدور في زهني وفي زهن معظم اعضاء النجع

في البدايه لما دخلت النجع لاقيت جو حب والفه موجود بين اعضاء العيله وصراحه مالقيتش اي فرق بين عضو ومراقب او اي مسمي اخر بس حسيت فعلا ان احنا عيله زي ماعنوانا بيقول وكان فيه ناس كتير اوي متواجده وشيلاه النجع علي اكتافه زي مابيقولوا وحاطاه بين رموش عينها منها اسلام طبعا الكان شايل الركن الادبي وكان مخلي له جو عظيم بحبه لهذا العمل وكمان شيكسو الكاتبه الرائعه علي الركن العام البجد كنا بنستني مواضيعها وكمان انت عمري ليه مابقاش يدخل بجد الناس دي من اساسيات النجع ليه ودي رؤيه شخصيه حاسه ان مافيش اهتمام بان الناس التعبت بجد عشان النجع ده يكبر زي ماكلنا عاوزين مافيش ليهم اهتمام ؟

السؤال الثاني لصيحو هل فعلا احنا عيله زي ماكلنا حاسين ولو احنا عيله فعلا ليه بما انك كبيرنا مابتحولش ترجع الناس الزعلانه دي حتي لو فيه ايه ماظنش ان العيله الواحده المفروض كل يوم بتبعد عن بعض اكتر مما بيقربوا لبعض

انا عاوزه اعرف الدور هيجي علي مين من البنحبهو واللي بجد بندخل النجع عشان نتواصل معاهم ؟

ارجو ان كلامي مايزعلش الكبير وبجد احنا محتاجين ان الناس دي ترجع ونتواصل معاهم بمواضيعهم تاني لان انت تقدر توصلهم وترجعهم وعلي الاقل تكون ى حاجه يترد بيها علي فضلهم داخل المنتدي

ولكم منا جزيل الشكر