انا كمان نفسى اقول مشكلتى يمكن ارتاح واتمنى ان حد يحلهالى

انا عندى 14 سنه تقريبا الحاجه الوحيده الى مخليانى اعيش اهلى بس اصحابى بحس ان هما بيتعمدوا انهم يضايقونى يعنى اول اصحاب عرفتهم كانوا اشقيه اوى والعالم بيشتكى منهم بس انا كنت بحب العب معاهم اوى واتعرفت على اصحاب تانيه وعرفتهم كلهم على بعض بس الزمان لعب لعبته اما كبرنا شويه اتفرقنا وده بسبب ان كل واحده بقت مش محترمه وزودتها اوى وانا من كتر حبى ليهم مقدرتش استغنى عنهم حاولت اخليهم زى زمان وقعدت انصحهم لحد ما واحده فيهم الى تعتبر زعيمه العصابه بتعتهم طلعت عليا انى معقده لدرجه ان الناس مسمينى الشيخه نهى وبعدين انقسمنا احنا كنا حوالى كلنا 7 بس انقسمنا اتنين كل واحده منهم اتصحبت على ناس تانيه وانا اما فقدت الامل اننا نرجع زى زمان سبتهم انا كمان الموضوع صفصف على 3 منهم 2 اصدقاء من زمان وواحده لزقلهم وهما اصلا مش بيحبوها وهى سبب فسادهم المهم يعنى الموضوع خلص عليه انا وواحده الى لسه اصحاب بس صاحبتى دى بقى طلعت عنيه كل حاجه انا بضايق منها بتعملها من غير ما تقصد ودايما بحس ان هى بتحاول تقلل من قيمتى وانا معاها دايما لازم هى الى تبقى احلى منى والاذكى كانها ملاك ومصاحبه شيطان رغم ان كتير بيقولولى العكس وبتقولى انتى هبله بهزار رغم ان انا عارفه ان الكلمه دى طلعه من جواها بتقولهالى ميقلش عن عشر مرات فى اليوم لحد ما بقيت مش قادرة استحملها وبقيت اكرهها اوى وبتحسسنى ان مفيش زيها فى الكون ومش عارفه اتعامل معاها ازاى بس كل ما افتكر كل حاجه هى عملتهالى ضايقتنى افتكر وقفتها جنبى دايما مابقتش عارفه اتصرف ازاى.

ارجو الرد على مشكلتى