السلام عليكم يا اهل النجع انا كنت بنتقد الناس ال بيكتبوا مشكلاتهم عالنت لكن لما عرفتكوا وحبيتكوا لقيت انكم انسب ناس ممكن تنصحنى بس بالله عليكم ال يدخل يكتبلى نصيحتوا لأن بجد ال حيدخل ومش حيسيب رد لأخت محتاجة لرأيو وممكن كلامو يصلح حياتها يبقى مش اخ عموما انا اتخطبت لخطيبى خطوبة عادية مكنتش اعرفو قبل كدة لأنى مؤمنة ان العلاقات ال من ورا الاهل بتفشل لما اتقدملى استخرت الله و وافقت وبعدها حبيتوا اوى اوى وكأنو بقى الدنيا كلها ولأنى مفتقدة الحنان فى بيتنا هو كان بيبقى حنون علية وفى يوم سألتو كنت بتحب قبلى كام واحدة قاللى انو عرف كتير بس حب واحدة وهو بيحكى ملامحة اتغيرت وعنيةاحمرت حسيت ساعتها ان ليها ذكرى عندة ومن ساعتها وانا شايلة فى قلبى وجالى احساس انو خطبنى عشان ينساها وصارحتوا بكدة نفالى تماما وقاللى انو لو كان بيحبها مكنش خطبنى وحلفلى واقسم على المصحف انو بيحبنى انا بس انا على طول حاسة انها لسة فى حياتو وانو اتخنق من غيرتى علية جربت قولتلو نبعد فترة ونختبر ال بيننا هو مقدرش وجالى بعد يوم البيت وامبارح جت سيرتها وقال كلام من تحت لتحت عنها جرحنى واتقلبت خناقة جامدة جدا وفى وسط الخناقة قولتلو اكيد هى ال سابتك ورمتك عشان كدة انت خطبتنى وعشان يرد كرامتو قاللى لو عايزانى اراهنك انى اخليها تنزل تقابلنى غدا فى نفس المكان ال انا وهى كنا بنتقابل فية ممكن نزلت الكلمة دى علية زى القنبلة وخاصا ان من خلال كلامنا عنها لقيتو فاكر عنها كل حاجة حتى اسم الدلع بتاع ابوها وقتها قلعتلو الدبلة وقلتلو انا مش حعيش شبح لواحدة تانية راح ملبسنى الدبلة تانى ومشى انا بموت امانة عليكم متبخلوش بالنصيحة قبل ما حياتى تبوظ انا منمتش من امبارح