بسم اللة الرحمن الرحيم
انا بحب ابدا كل موضوع ب اسم الله يعنى بلاقى صياغة الكلام بطريقة احسن شوية انا كنت عيزة اعرف رايكم بين الحب الحقيقى و الحب الاوهام انتم شايفين ان يوجد فرق ولا خلاص مبئاش فية حاجة اسمها حب و خاصة فى الايام دى
يعنى ابسط حاجة ان اى واحد يستلمك على الموبيل و يفضل يغلس و ممكن اوى يعملك مشاكل مع اسرتك يعنى ممكن يفضل يرن عليكى فى وقت متاخر و يا سلام بقى لو ماما او بابا شافوا الرقم طبعا حيحصل مشاكل و اكيد دة حقهم خايفين عليكى و يفضل يقولك بحبك و يا سلام بقى لو معرفش يدخلك من سكة الخطوبة و الزواج و طبعا فى بنات بتستجيب و بنات لا و طبعا زى ما فى شباب مش كويسين و طبعا مش كلهم اكيد فية بنات العن من الشباب
يعنى انا مش عرفة هى كلمة بحبك دى سهلة اوى كدة اى حد يقولها حتى لو مش مكانها انا رايى انها كلمة كبيرة جدا و مش اى حد يقولها و مش بردة اى حد يسمعها و بردة فى بنات ما بتصدق تلاقى ولد بيعكسها او بيكلمها على الموبيل كل شوية ترن علية و تكلم معاة كانها حاجة عادية انا بصراحة مش فهمة هى دى بقت حاجة عاديةولا انا الى من ايام سعد زغلول انا بجد مش عرفة اية الفرق بين الحب الحقيقى و الوهم او بمعنى اصح التسلية
انا من وجهة نظرى ان الحب دة المفروض لة وقت معين يجى فية لما الانسان يكبر و ينضج و يفهم عقلة و تصرفاتة
انا دة رايى و يا ريت يكون عجبكم انا مستنية ردودكم على اتلموضوغ دة

و احب افكركم ب السؤال ما الفرق بين الحب الحقيقى و الاوهام ؟؟؟؟؟