بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لقد تم بحمد الله وتوفيقه افتتاح مستشفى تهييس التخصصى

لجميع الأمراض وبأطباء عالميين----------------------------( عالميين عالميين يعنى متخرجين من بدروم عم عبده هناك كده على ايدك اليمين وانت جى هنا)

مستشفى تهييس التخصصي ...صرحٌ طبي شامخ .------------------ربنا يستر

مستشفى تهييس التخصصي .. يدنا الراعيه تمتد الى كل بيت ....و

"رجلنا الرافسه" تصل الى كل منزل.----------------------------- جودة وتميز مش قلنا نختلف عن الاخرون عشان تصدقوا بس

مستشفى تهييس التخصصي .. سنة من التجربة المره

... نحن لانستخدم فئران تجارب ...

(الله يخليكم لينا نجرب فيكم).يااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ارب دا احنا نلوص من غيركم

مستشفى تهييس التخصصي ... سعة (5000)

سرير ... و (7000) وسادة ..... و (300) بطانية ... والباقى يجيب بطا طينه معاه ------ خلفناكم ونسيناكم ولا اييييييييييييييييييييه

بلغ عدد المرضى المراجعين في العام الماضي اكثر من 60,000 مريض------

.... و1000,000 حالة وفاة ---------------------------- ربنا يزيد ويبارك
( السبب) شدة القههههههر

مستشفى تهييس التخصصي ...تدخل مريض محمولا

على السرير....

وتخرج محمولا على "النعش". :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

تدخل محــمّــلاً بالدولارات والفلوس .... وتخرج وقد خرجت الاجساد من النفوس ------ زى امك ما ولدتك با شملول



مستشفى تهييس التخصصي تتوفر به جميع أقسام الرعاية الطبية----------------------------------------

---------------------- ( شايفين مش بقولكم جودة وتميز _-------------

جراحة ..زراعة قلب. ...قسطرة ...زراعة كلى...زراعة رئه -------------- زاعة بطيخ --------------- نختلف عن عن الاخرون-------------



مستشفى تهييس التخصصي تم فصل توأمين متلاصقين

بنجاح.. --------------------------- ساحق ولا تقولى بقى مستشفيات امريكا ولا مستشفيات شيكا بيكا تهيس وبس

فقد تم فصل رأس كل توأم عن بقية جسده

(وماتو الاثنان على طوووول) .--------------------------------------------والله كانوا زى العسل

قسم خاص لأمراض الكلى....غسيل كلى...غسيل مخ ..غسيل

حلل و مواعين..---------------------------------نعمل على راحة ست البيت

غسيل سجّاد وموكيت ...غسيل بخار مستعجل.-------------------------------------- تميز مفيش بعد كده

مستشفى تهييس التخصصي ... يعالج جميع الامراض

المستعصيه...-------------------------------------------------- اللى مش ممكن تتعالج فى اى حته غير عندنا --- تهيس وبس

امراض الغدد اللمفاوية ... امراض الغدد

الصمّــاء... امراض الغدد العمياء.

نعالج امراض العيون والأذن و الجيوب الأنفيه.. ننصح أصحاب

"الجيوب"

الانفية الملتهبه بمراجعتنا ...

ونفضل اصحاب "الجيوب" المليئه بالدولارات.

مستشفى تهييس التخصصي ... سيارات لتوصيل

المرضى مجاناً....

عربات لنقل المصابين...مقبرة لدفن الموتى---------------------------- ( خدمه 7 ستارز مش 5 زى مستشفيات الخنافس)-------------
.
مستشفى متهييس التخصصي ...تتوفر لدينا جميع

أعضاء الجسم للبيع بأسعار

روووووعه....قلوب ... كلاوي...-------------------------_ (هدى اعضاءك كده وركز معانا)----------------------------

كبدة ... شكشوكه ... فلافل.

اكيد...اكيد للى جعاااااااان-------------------------------------------------- خدمه مفيش بعد كده

مستشفى تهييس التخصصي.... تتوفر لدينا أفضل

الأجهزة الطبية...

مقصات ..
جراحه.. مشارط .. سكاكين... ملاعق.... سواطير .... سيوف

وكلها من عند الجزااااااااااااار

(المريض اللي مانقدر نعالجه نقص رأسه بالسيف ونرتاح).


مستشفى تهييس التخصصي ... اطباء مميزون ...

شهادات عالمية

(غير مزوّره) ومن اعرق الجامعات في العالم...

ممرضات جميلات (بس تشوف وجه الممرضة وتتعافى على طوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووول) ------ لا تقولى هيفا ولا روبى



مستشفى تهييس التخصصي ...تتوفر به جميع وسائل

الراحة والرفاهية...

غرف تنويم مميزة.... غرف "عناية

مركزة" مكيفة اسبليت.... ثلاجات موتى مريحة ... أثاث امريكى--------

-------دش 600 قناة


نحن نعمل بالمثل القائل "دللو ابقاركم" طبعا مش انتم

مستشفى تهييس التخصصي ... طب اعشاب... طب

شعبي ... طب مسلح... طب وتخيّر.


اهلا وسهلا .. بكم
فى مستشفى تهييييييييييييييييييييييي يييييس التخصصى
نتمنى زبارتكم قريبا ---------------------------------------
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]