كان في بنت كانت بتتكلم كل يوم على النت فدخل عليها شاب وآلها انا عاوز اتعرف آلت ماشي فضل يكلمها ست أشهر المهم آلها انا عاوز أسمع صوتك قالتلو خلاص نتكلم في المايك آلها لاء على الموبايل ىلتلو مئدرش أفرد ماما ردت دي كانت تموتني المهم آلها لاء ما انتى هتكتبي أسمي بإسم بنت وانا هعمل صوتي صوت بنت آلت ماشي وفدلو يتكلمو ست اشهر بردو ىلها انا عاوز أشوفك ىلتلو مئدرش انا مش بخرج انا بخرج بس اما اروح المدرسة آلها أعملي نفسك هتروحي المدرسة وتاعلى وانا هكون مستنيكي عند باب المدرسة كل يوم الصيح ماشي آلت لاء مئدرش المدرسة هتتصل بي ماما وهتألاها أني مش باجي المدرسة آلها ما انتي هتشلي سلك التليفون آبل ماتروحي المدرسة ىلت ماشي وكل يوم تيآبلو كل يوم المهم وتشيل سلك التليفون في يوم نست تيشيلو المدرسة اتصلتبي آماهاردت آلتلها بنتك مش بيتجي المدرسة ليه هي الأم من جواها بتئول إزاي دي كل يوم بتروح دا من آلبها راحت آلت لاها دي تعابانه معلش آلت ماشي المهم آلت لي جوزها الي هو أبو البنت آلها متئولهاش حاجة ولا تجبلاها سيرة آلت ماشي تاني يوم شالت سلك التليفون وجيه تنزل أبوها آلها انا هوصلك النهرده ألت البنت ليه يا بابا دي المدرسة آريبة آلها لاء هوصلك آلت ماشي المهم وصلها بالسيارة وبعد كده نزلت وستنتو لغاية مامشي أبوها وبعد كده مشيت وهو أصل أبوها كان راكن على جنب مشي وراها لاءها بتدخل شئة مع شاب فستناها تحت ربع ساعة الشاب نزل يجيب اكل الشاب بئا رجع ومعاه الاكل فطلع الشقة فالأب طلع وراه ورن الجرز فالشاب فتح فالبنت اول ماشافتوه سرخت وآلت دا بابا راح الشاب جاب الفاظة وعلى راسو فا مات فالبنت سرخت آلها أسكتي ودخالوه الحما م وحطوه في البانيو وملا مية وآلها هاتي صابونة أي حاجة آلت مافيش غير تايد آل هاتي تايد آلت بس ده بتاع غسيل آلها هاتي آلت ماشي فاهمه بئا راحو عشان يجيبوا حد يشليلوه ورجعو جيني يفتحو الشئة لا ئو الباب بينفتح لاءو آبوها حي وبيقول مع تايد للغسيل مافيش مستحيل

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

زمنكو بتقولو دي سخافة صح على فكرة دا كان إعلان

يارب تعجبكم