شوية فوازير حبيت اجيبهالكم لاني بحبكم اوي وانا كمان كتبت الاجابات تحت بس باللة عليكم محدش يشوف الاجابات قبل ما يحل كل الفوازير والشاطر اللي حيعمل كدة ..........وانا عن نفسي اتحدا اللي ممكن يحلهم كلهم صح
اوك نبدأ..............بسم الله ::::::::::::::

:to2to2:

1..ما هو الشيء الذي ترميه كلما احتجت إليه؟

2...إنسان وزوجته لا هو من بني آدم و لا هي من بنات حواء؟

3..شيء له نفس الوزن إذا كان فارغ أو معبأ؟

4...شيء لا يمكنه المشي إلا إذا ضربته على رأسه؟

5..ما الشئ الذى اذا غليته جمد...؟

6...ما الفرق بين امريكا والفلاشة ؟

7..شهر من الشهور الهجرية مكون من 5 حروف اذا حذفت ثالث حرف اصبح شىء ناكله ؟

8...حاجة تقدر تشوفها بس ماتقدرش تلمسها نص اسمها يقتل والنص التانى يحيى ؟

9....ايه الفرق بين العيد و الحمام ؟

10....شىء تبوسه و تدوسه و تزعل على فلوسه ؟

11...موجودة لديك في كل وجبة من وجبات الطعام ولكنك لا تأكلها فما هي ؟

12...جدرانه من ذهب ومياهه من عسل؟

13...ما هو الشيء الذي يوصلك من بيتك إلى عملك دون أن يتحرك؟

14....مين اللي تحبوا وما تقدر تكلموا واذا كلمتوا تكون مجنون؟؟

15...ماهو الشي الذي نستطيع ان نمسكة ولا نستطيع ان نلمسة؟؟
قشطة كدة انا كتبت لكم شوية فوازير جامدة اوي واتحدا لو حد عرفهم كلهم انا حكتب الاجابات بس باللة عليكم ما تشوفو الاجابات قبل ما تقولولي الحل اللي انتم فكرتم فية .قشطة وتقولولي رأيكم فيهم وانا لسة عندي فوازير ونكت انتظروني في الحلقة اللي جاية.....

الاجابات

7....رمضان

كدة قشطة وفل اوي اوي اوي اوي اوي اوي.............يارب يكون الموضوع دة عجبكم ويكون احسن من المواضيع اللي فاتيت اللي ممكن مش تكون عجبتكم
1........شبكة الصيد 2.....ادم وحواء 3...الساعة 4..المسمار 5....البيضة 6...امريكاusa........اما الفلاشةusb 8......السماء 9..العيد لية وقفة.......اما الحمام لية اعدة...................ههههههههههه ههههههه 10.......السيجارة 11....الشهية 12...البرتقالة 13.....الطريق 14....انت 15...الاعصاب /wik :] حتوحشوني اوووووووووووووووووووووي
بجد مستنية رأيكم وردودكم.................................... .....انا بحبك اد كل الدنيا دي ولا اد الشمس والليل والهوا يا.........
باااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اي