بصوا الاول انا عندى 21 سنه شهر 3 هكمل 22 ...........اصغر اخواتى اختى اللى قبلى تخرجت من الكليه اتزوجت على طووول يعنى مكملتش شهر اجازه بعد البكالوريوس نصيب :] :] :] بقا عقبال كل البنات المهم انا بقا مش فى مخى نهائيا انا اتخطب او انتظر حد يطق بابنا .........لسببن اولهم انى حاطه هدف فى حياتى هرتاح لما اوصله لانى لازم اوصله اللى هو دراستى ....يمكن هتقوله دراسه ايه فى البلد دى ...انا غير كده مقتنعه انى لازم اعمل شئ حتى لو افدنى لوحدى بس لما اموت ميقولوش دى اتخرجت واتجوزت وشكرا لاء دى اتخرجت وذاكرت دراسات واثبتت نفسها وولادى يفتخروا بيا تانى سبب بقا اللى مقتنعه ان المراه بدون رجل ملكه روحها عذرا للرجال مش قصدى اساءه بس قصدى انها يعنى مش هتموت من غيرهم هتعرف تعيش ....... المهم انا بثقالى دلوقتى 4 شهور متخرجه من الكليه ياااه على وجع القلب كل اللى فى العيله يابنتى مش هتتجوزى بقا ؟؟؟ طيب محدش لسه جه مناسب ؟؟؟ مش قلنالك جيبى عريس وانتى جايه من الكليه :] :] :]؟؟ واخر سؤال اتسالى من حد قريبنا طيب اجيبلك عريس ؟؟ وايه بقا كميه دعوات من القلب من جوا جوا القلب ربنا يوعدك باللى يستاهلك اصل والدتك متوفيه وراضيه عنك ؟؟؟؟؟؟؟؟ ياااااااااااااااااااااراس ى من وجع الدماغ اللى حارق دمى انهم بقوا بيحطوا الموضوع الخطوبه فى مخى مهو الزن على الودان امر من السحر وانا زهقت مش بحب كده مخى بيتشدد كفايه ارهم على مذاكرتى بتاعت الدراسات والشغل .............. انا ياجماعه حاسه انى كبرت والله من كلامهم هتقولى متتاثريش طيب ازاى وانا بطبيعتى حساسه جداااااااااااااااااااا واللى بيجى بيجى مش مناسب وانا مش مستعجله بذمتكم حد يدخل وجع القلب وراحه القلب برجله وكمان حاسه انى لسه صغنونه اوى عايزة استغل شباااااااااااااابى :] :] :] :] اعمل ايه ..........