هذه قصه شاب وسيم عمره كان بين ال 22 او 23 ...... مكنش يعرف يعني ايه حب ولا مره في حياته حاول يعرف شئ عن الحب ..... كان الشب ده له مظهر مبهر و اللي كان يشوفو كان علطول يحبو .

سافر هذا الشاب لبد تانيه يشتغل فيها بس كانت بعيده عن مكان سكن اهلو ....... وكان المكان اللي بيشتغل فيه بيتميز بتردد البنات عليه كتير .... وفي يوم من الايام جت واحده ودخلت المكان ولما شفتو اعجبت بيه جدا ....... فأخدت البنت دي رقم المحل لانو كان موجود علي اللوحه بره ...... و في يوم اتصلت البنت دي بالولد ده وحلوت تخش معاه في حوار بس هو اسلوبو كان شديد فمقدرتش تحتك معاه بالكلام ...... وفضلت البنت دي كل يوم الساعه 11 بليل تتصل بيه عشان تتعرف عليه اكتر وهو كان يرد عن اسئلتها بس ....... وفضل الحال كده فتره طويله و في يوم اتشجع الولد ده وسألها هو ايه اللي هتستفيديه من مكالمتك ليه و لفين عوزه توصلي ؟ فردت علطول لانها كانت منتظره السؤال ده و قلتلو : اوصل لقلبك ....... قلها بس انا معرفش حاجه عن الحب ولا حتي اعرف اتكلم فيه ولا افهم لغته ..... قلتلو : انا بعلمك علي ايديني واخليك فيلسوف حب ..... المهم عدت الايام و علي الطريقه دي وهي تعلم فيه وهو بيستوعب بسرعه لغايت لما وصل حب الولد ليها وحبها من كل قلبو لدرجه انو مكنش ينام من كتر ما هو بيفكر فيها وكل اصحابو لحظو انه اتغير واحيانا كان بيخطئ بأسماء اصحابو ويناديهم يأسمها و اصحابو مكنوش يحبو يسألو مين البنت صحبه الاسم لانو كان باين انو حب و وصل اعلي المراحل .

ودارت الايام و دارت الليالي وهما علي الطريقه دي ....... و في يوم اتصل بيها وكان مضايق و قلها : انتي شوفتيني و شوفتي شكلي و عرفتي اسلوبي و احنا بقلنا سنه بنتكلم وانا لا شوفتك ولا حتي شوفت صورتك ....... قالتلو : استني شويه عشان اظبط وضعي و اخليك تشوفني ....... قال لأ لأ لازم اشوفك ومش هقفل الا لما توعديني و تقولي امتي نتقابل ....... فقالت : طيب انا يوم الخميس الجاي هخرج انا و اهلي للمكان الفولاني نتقابل هناك و الكلام ده كان يوم السبت .

تخيلو الانتظار ازاي يكون من يوم السبت لغايت يوم الخميس ... اصعب لحظات عمره كان مقضي يومه كله نوم علشان بسرعه الايام تعدي ، وصل يوم الاربعاء و هو يفكر ازاي هيكون شكلها طويله او قصيره / بيضه ولا سمره / تخينه ولا رفيعه / حلوه زي ما هو متخيلها وراسمها بخيالو ؟

انتظروووووووووووووووووووووووووووووو بقيه القصه قريباااااااااااااااا
للأمانه منقوله