بسم الله نبدا وبه نستعين
بوصو يا جماعه اولا انا معرفش ان كان فى حد عامل موضوع زى كده بره ولا لا :]
ثانيا: احب اوضحلكو انا عملت الموضوع ده ليه:طبعا احنا فالفتره الاخيره كانت ناس كتير بتزعل عشان مكنش حد بيسال عليهم فى فترة غيابهم (وانا بصراحه كنت واحده منهم) انا عارفه انو كان فى ناس مشغوله فمعرفتش تسال على حد ودول عذرهم معاهم , وكان فى ناس مكسله انها تعمل موضوع وتسال على حد فيه /wik: ودول انا بقولهم انا لو تسمحولى قدمتلكو الموضوع ده عشان كل اللى تعملوه واللى كلنا نعمله هو كالاتى /scenic[size=12pt]
كل اللى يدخل الموضوع هيقول لو حصل معاه انو غاب فتره ومحدش سال عليه ولو ده حصل يقول هو حس بايه واهم حاجه لو واخدين بالكو ان فى حد غايب وحابين تسالو عليه اسالو عليه هنا وكمان لو عندكو كلمه تحبو توجهو هالهم ياريت
[/size]

دى كانت مهمتى وده كان موضوعى بليزززززززززز اعرف رايكو فالموضوع عشان لو وحش امسحو على طول :]

[color=navy]انا بقى حصلت معايا كتيررررررررر انى غبت ومحدش سال عليا وطبعا زعلت جدا وقولت لنفسى(هما ممكن يكونو مش واخدين بالهم:طبعا بوهم نفسى عشان مزعلش )

بالنسبه للاشخاص اللى ملاحظه غيابهم (تيما ,تيتو , ياسوو , بيوتى , سراج , نودى , العزوميه , ساندو , ياسمين2 جيجى , واخيرا ناتو )

اما الكلمه :( وحشتونى جدا والنجع منغركو ملوش طعم خالص ويارب تكونو كويسين وبالف خير وبموت فيكووووو جداااااااااااااا يا اجمد اصحاب شوفتهم فحياتى
y2/
[/color

[center][size=14pt][color=limegreen]باىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىى

باىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىىىىى