بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ازيكم يا احلى شباب

انا بالفعل اسف انى راجع بعد غيبة طويلة بموضوع زى دا عنوانه مستفز جدا جدا, بس للاسف العنوان دا هو نفس عنوان فيلم تصويرى باللفة الانجليزية اتصور فى مصر.

الفيلم دا للاسف ناس مننا, مصريين بالاسم فقط , نشروا غسيلنا ...... فيه... انا متأسف انى الفاظى تعتبر خارجة و ما ينفعش اكتبها, لكنى بالفعل محرووووووووووق

الفيلم بالمختصر المفيد بادىء بتصوير حى الزبالين اللى على حدود القاهرة, و من الاخر عاوز يبين ان المسيحيين فى مصر طالعان عينهم... و للاسف هو دا اللى بيقولوه... مش واخدين بالهم انهم كدا بيجيبو العار لنفسهم قبل كل شىء و الاهم انهم بيجيبو العار لبلدهم و بيسوئوا سمعتها و بيطعنوها فى ضهرها و هم قاصدين

جملة جميلة اوى اتقالت قبل نهاية الفيلم بشوية هى " ان المسيحيين بيفضلوا يعيشوا فى مكان فيه زبالة بس موجودة فيه روح المسيح عن انهم يعيشوا فى مكان نضيف فيه مسلمين"

انا والله ما عارف اقول ايه علشان بالفعل حزين و هاين عليا اعيط من الشماتة و التشفى و التشهير بسمعتنا اللى علشانهم اتعمل الفيلم دا.

اللينك اهو و يا ريت تشوفوه كله علشان تعرفوا ازاى عمرنا ما هانتقدم و لا هانتطور طول ما ناس بالشكل دا موجودة بيننا مش حاسين بالكارثة اللى اتعملت

http://video.google.com/videosearch?...d=0CA8QqwQwAA#