http://%22http//2.bp.blogspot.com/_fM1k8S-vUPo/SFkXMQj9E0I/AAAAAAAAAHY/YWX63oAqXBw/s1600-h/INSPECT3.jpg%22"][/URL]

وراكم وراكم والزمن طويييييييييييل ... أنتم فاكريني مشيت أنا مش ماشية إلا لما أطلع كل إللي في قلبي
ده أنا فيفي والأجر علي الله
الحاضر يعلن بسلامته الغايب ... مادريتوش مش عيد الأم أتغير أسمه في البطاقة ...

وبقي أسمه عيد الأم ومعاها الحماة


والست سوسو هانم داخلة عليا يوميها بأيد وري وأيد قدام ...


بنت اللذينا ... هي فتنت وقالت أنها دخلت بألبوم الصور الصيني ... وهو ألبوم الصور هدية تملي العين برضه ؟ !...


بقي فيه واحدة في الدنيا تقل عقلها وتجيب هدية لحماة المستقبل أقل من حتة دهب ...


خسارة فيا ؟!


ده أنا لولا صبري علي جوزي .. لكان ولادي أتشردوا .. وهو أنا صبرت عليه شوية ... ده حتي الناس كانوا بيفتكروني مش متجوزة وجالي عرسااااان ياااما وأنا أرفض وأقول أنا هأفضل علي زمة جوزي ومش هاأتطلق منه عشان خاطر ولادي ... بقي ده جزاتي ... ضيعت شبابي وصحتي عليهم ... بعد كدة كل واحد منكم ... مناديله تبقي معاه في جيبه أحنا مش فاتحينها سبيل هنا وبنوزع مناديل علي البطاقة ... أصلي ناوية أبكيكم كتير هنا ...والدموع هاتبقي للركب


تقوم المحروسة بعد كل ده تهاديني بألبوم صور وكمان صيني .. أنا كل عفش بيتي سينييه ... الأصلي يوكل

وبعدين بتعتب عليا أني قلت لمامتها أن أبني مايسترش وعنده رُبعين طايرين .. الحق عليا إني بأوعيهم .. أصلي حبيت البنية وخفت عليها .. قبل ماأعرفها كويس ... و آخرة خدمة الوز أيه ؟ بيقولك علقة .. أنا كنت فاكراها هاتقدر ... وتشيلني فوق راسها العمر كله ... وبعدين ماهو أبن سبعة يبقي الربعين بايظين ولا لأة ... أنا عداني العيب وقزح وإللي يقول غير كدة كذاب
والهدية دي كووووم وإللي حصل في الزيارة بعد كدة كوم تاني
الواد أتجن باين ... بيفتح النيش قال .. وهي كانت تطلع مين بسلامتها الهانم عشان تشرب في كوبايات مخصوصة ... أنا الحق عليا إني أعتبرتها هي وأمها من العيلة وبوريها الواقع علي الطبيعة .... أنا كدة لما أحب حد أقرفه ...


أنا لا أكذب ولا أتجمل ... هو ده سلو بلدنا ... نشرب في كوبايات متنوعة عشان الزهق والملل .. وأهو كله شُرب ... هما إللي قلالات الزوق بقي أبني يعزمهم علي حاجة يطفحوها وهما يقولوا لأ ... وبعدين أنا أعرفها منين الهانم دي

واحدة شافها في الشارع وخطبها .. مش جايز تطلع طماعة وتطمع في النيش بتاعي ... وتكون فاكرة إني عشان ماليش بنت يبقي هي إللي هاتورثني.. الشر برة وبعيد ... ربنا يطول في عمري ... وبعدين فيها أيه لما يسمعوا الحومار إللي قلته لأبني .. وهو أنا كنت قلته في وشهم ...وحتي لو كنت قلته في وشهم ...وأيه يعني ..ده المثل بيقول في وشك ولا أغشك
سيبكم أنتم من الحكاية العبيطة دي ... بذمتكم هي دي حكاية تتحكي من أصله .. واحدة بتمسك في الهايفة وتتصدر
أظن قالت لكم الأستاذ عمل أيه ؟؟؟ قال أيه بيأكلها في بُقها السمك قال ... أنا كان هاين عليا أديه بالطحينة في وشه ... أنا قلت مادام بيأكلها وهي لسة حيالله خطيبته أمال هايهبب أيه لما يتنيلوا ويتجوزوا ... أكيد هايدخلوني في زير النسيان ... ياعيني عليكي يافيفي ... ياللي هاتتزنقي في الزير يافيفي .. ياخسارة شبابك يافيفي
طب ياريت بس يختارولي زير أكس أكس لارج عشان عندي لوبيا الأماكن المغلقة
كفاية كدة لما أقوم أكل أحسن سيرة السمك جوعتني

جوووووووووووود باي عليكم ورحمة الله وبركاته
منقوووووووووووووووول