الموضوع ده عجبنى أوى أنا مؤيداه جداً جداً
عايزة اعرف رأيكم ايه ؟؟!!!!!

متى يكون 1 + 1 = 1؟؟؟؟




ياترى لما شوفتى السؤال اجابتك كانت ايه قبل ما تشوفى الاجابة ؟؟


توقعتى يكون ايه لغز ؟؟


قصة ؟؟


درس ؟؟


واجابتك عن السؤال دا ايه ؟؟




؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


أتــــوقــــــــــع تتحــــــقق عنــــــــدما


عندما يكون الإخوة على قلب واحد

و
عندما تجتمع كلمة المسلمين جميعا على الحق

عندما تستطيع تطبيق المثل القائل (الصديق عند الضيق)

عندما نكف عن التناحر لاتفه الأسباب

و
عندما نكف عن متابعة عيوب الآخرين

عندما يكون المسلم أخا حقيقيا للمسلم يحب له ما يحب لنفسه

عندما نرى الأمر بالمعروف والنهى عن المنكر مطبقا

عندما يكون كلا الزوجين حريصا على الأخر

عندما نرى الأب يهتم بكل صغيرة وكبيرة في حياة أبنائه

عندما نرى الأم وقد كرست حياتها لخدمة أبنائها

عندما نرى الإسلام مطبقا كما أنزله الله


عندما

عندما

عندما


عندما



"تحب لاخيك ما تحبه لنفسك "


ياترى هنلاقى حل المعادلة على أرض الواقع ؟ ؟؟؟؟




احب اقولك ان الاجابة مش عند حد تانى غيرك




ياترى المعادلة دى هنلاقيها عندك


ما تشوفيش الكلام وتقولى يااااه بتحلموا وفى زمن الاحلام مين كده دلوقتى


اقولك


اذا لقيتيها عندك يبقى فى امل تحقق ان شاء الله


تبقى موجوده




بس ابدأ بنفسك


هتفرق كتير





منقول