السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

إخوانى وأخواتى النجعاويه ......

انا بس عايز اقول إنى بجد اسف جدا والله على عدم دخولى النجع لفترات طويله نظرا لبعض الظروف المتتاليه وإللى بسببها مقدرتش ادخل لفتره طويل ..... اعتقد إنها هتستمر شويه

وكمان عايز اقول اسف جدااااااااا لأخى فى الله المشتاق للتوبه وأخى الفرعون المصرى بسبب تأخيرى فى تقديم الجائزه ليهم لحد دلوقتى ..... انا عارف إنى زودتها بس والله غصب عنى وبإذن الله والله انا منسيتش وكمان مش هخلف وعدى والله ..... انا اسف جدا بجد

وبرضو انا عايز اقول لصيحو ولأم سامى وخيال هانى انا اسف لإنهم إدونى مسؤليه إشراف قسم خلى الدماغ صاحى وانا للأسف مقدرتش ادخل لفتره طويله ونتج عنه عدم متابعتى للمواضيع .... انا والله اسف وانا شايف إن لو حد أخد الإشراف مكانى ويكون متواجد هيبقى مافيهاش أى حاجه بالعكس انا هكون مبسوط إن فى حد متابع القسم الجمييييييييييل ده

اخيرا انا بقول لخيال هانى ولكل اعضاء المنتدى انا اسف جدا جدا جدا إنى وعدت خيال هانى والأعضاء إن فى مسابقه فى بدايه شهر 9 بس ارجوكم تعذرونى والله .... انا مش بشتكى والله بس فعلا فى مشاكل كتير ولله الحمد وبإذن الله هكون تانى هنا فى اسرع وقت ..... بس مش عارف إمتى والله بالظبط

ارجو منكم تعذرونى والله ...... وانا غصب عنى عدم الوفاء بوعودى دى والله بس بإذن الله هوفى بيها كلها إن شاء الله ..... وشكرا لصبركم وسعه صدركم