السلام عليكم ورحمة الله وبركاته فى الاول ده اول موضوع اعمله فى الموقع اللى بجد والله هايل وعجبنى جدا ودى مش مجاملة
نخوش فى موضوعنا علطول عشان محدش يزهق ويروح قافل الصفحة نبدا بسم الله :
موضوع انهردة هو عن لو عاوز تقوم اى حد من جمبك من الديسك فى الفصل او من المدرج فى الجامعة وهو رخم يعنى طبعا فى المدرج قاعد ناس كتير بس لو واحد لازق فيك ورخم نبدااااااااااا
بوص يا سيدى انت اول حاجة تعملها معاه ايه
1:تفضل تعمل انك هترجع وتفضل طول ما انت قاعد تقول اوووووووع اوووووووووووووووع غغغغغغغغغغغ اوووووووووووع وتفضل تشن وتنف كل شوية بس ممكن تكون نفسه حلوة شوية وميقرفش نخوش فى رقم اتنين
2:تضربلك بنص جنيه حلاوة طحينية على كام حبة شطة مولعين هتلاقى جالك اسهال عدل تروح الحمام تعملك اللوطين حلوين بس الاسهال مش بينزل الاليط هو بينزل نقط كدة المهم مش هقرفكو كتير بعد ما تعمل الالوط متتشطفش تفضل تلبس البنطلون على كدة طبعا هتبقى ريحتك زبالة اكيد هو هيقرف وهيخلع منك اليوم ده
نيجى اليوم اللى بعده تخليه قاعد جمبك 6 ايام يا معلم بحالهم من غير ما تضايقو واديلو الامان انك مش هتعمل معاه حاجة كدة تانى المهم فى خلال الـ 6 ايام دول اوووووووعى تستحمى واوعى غسل شعرك وروح اقعد زى الغول كدة بس طبعا سرح شعرك المهم هتبقى ريحتك عرق طبعا وريحة شعرك خل من ابو جنيه ونص ده وهيبقى فيك قشر ويا سلام بقى لو كنت مأمل هتبقى احسن حاجة والله يابنى انت بقى ريحتك زبالة تلزق فيه وتعمل انك عيان هو مش هيطيق الريحة دى طبعا وافضل فرت فى شعرك وانطر القشر منه عليه والامل هتلاقيه نفخ بردو لو رجع تانى
نخوش بقى على الحاجة الحلوة اللى هتحرجه فى نص الحرم الجامعى قوم قول للدكتور اللى جمبى ده عمال يكلمنى ويقولى انت فاهم انا مش فاهم الدكتور هيفوتهاله بعدين قوم قوله يا دكتور ده عمال يقولى انا قبل كدة قعدت شهر مش بستحمى المهم هيطرد بره وهيبقى شكله زبالة بردو معندوش دم وجه تانى ولزق فيك بوص بقى الحاجة الاخيرة انت تجبله موزة حلوة تلف عليه خليها معاه شهرين كدة وخليها تقعد وره خالص طبعا هو هيلزق فيها هيكون خليلك الجو وتروح جايب اى واحد صاحبك عاوزه يبقى جمبك وكدة فل وبعد كدة خلى البت تخلعه وكدة يبقى هو خد بومبة يارب الموضوع يكون نال اعجابكم وسلااااااااام