الصراحه انا بقالي فتره بفكر ف برنامج اعرضوا هنا ف الاذاعه واول ماعدت وجهزت واعدادت للبرنامج ودرسته كويس قررت اني اخد راي او اعمل استفتاء جميع الاعضاء ورايهم عشان ابدا ف بث البرنامج ولا لا عشان مقعدش اكتب واتعب وف الاخر ميعجبش الساده المستمعين قصدي الااعضاء المهم مطولش عليكو انا هعرض فكرت برنامجي المخفي وراء الستار

بسم الله الرحمن الرحيم

برنامج مع الجماهير وده اسمه اخترت الاسم ده لانه فعلا مع الجماهير المهم البرنامج ده عباره عن :
_انا هستضيف مسئول كبير ف النجع كل حلقه والمسئول ده هيكون مسئول من المسئولين عن ركن من الاركان ف المنتدي او مسئول عن المنتدي ككل
_هطرح عليه سؤال وباقي الاسئله هتكون طبعا مطروحه من الجماهير اللي هما الاعضاء وطبعا الحلقه ليها معاد وقبل ميعاد الحلقه انا هقول مين الضيف المسئول اللي هيكون ف ضيافتي ف البرنامج وهسيب يومين قبل الحلقه عشان الجماهير اللي هما جميع الاعضاء يدخلوا يطرحوا اسالتهم للمسئول بس لكل عضو سؤال واحد بس والسؤال ياريت ميكونش متكرر يعني انا عايزه البرنامج يختلف عن كرسي الاعتراف
يعني ممكن تكون الاسئله(عامه_شخصيه_طريفه_عن الركن المسئول عنه المسئول_عن المنتدي بصفه عامه)
وياريت الاعضاء يلتزموا بالشرط الا و هو سؤال واحد بس وفيوم الحلقه طبعا هعطي معاد للمسئول يدخل يرد علي الاسئله دي كلها وطبعا انا هعمل معاه حوار وهجمع فيه كل الاسئله وهترك المايك للمسئول يكتب ويرد علي جميع الاسئله وانا هكتبها في صيغت حوار ولقاء اذاعي سؤال وجواب وياريت المسئول يبقي يعمل COPY للاسئله زي منا عرضها ليه عشان يكون شكل برنامج حواري ميكونش زي اي موضوع
وف نهايه البرنامج ف كل حلقه كل مسئول هيقولنا مين اكتر الاعضاء فاعليه ونشاط ف الركن المسئول عنه او ف المنتدي ككل ودي طبعا لسبب ما مش هقوله الا في اخر حلقه ف البرنامج بعد ما اكون التقيت بجميع المسئولين.

"وعلي فكره انا مش هبدا في التنفيذ الا اذا وجدت تفاعل وقبول من الاعضاء والساده المسئولين علي طرح البرنامج وعندما اجد هذه الموافقه علي هذا البرنامج سوف اعرض ميعاده وازاي هيكون"

ويااااااااااااااااااارب فكرت البرنامج تعجبكوا وميكونش مكرر مع حبي انا معدت ومقدمه البرنامج

فراشه الوادي