لو سالتك انت مصري تقولي ايه قولي مصري ابن مصري حضن مصر الله عليه قولها باعلي صوت وارفع راسك لفوق انا مصري وابويا مصري وبسماري ولوني مصري وبخفه دمي مصري وكل مصري الله عليه

"الحلقه الثالثة"

اهلا بيكم مستمعينا الكرام في حلقة جديدة من برنامجنا معنا اليوم مسئوله وعضوة من احب الاعضاء داخل المنتدي وانا من محبيها جدا ومسئوله هذه الحلقه هي المسئوله عن ركن من اركان المنتدي واهم اركانها وهو" الركن البمبي" الذي لازالت تتقدم وتتطور فيه ومجهوداتها ملحوظه جدا داخله ولها ايضا بعض الموضوعات التي تشارك بها في باقي الاركان التي تضفي علي النتدي المتعه والجمال حقا انها اصفي من الصفاء فمعنا اليوم المسئوله الجميله "ص___________افي حس____________ام "

اهلا بيكي معنا مسئولتنا الغاليه انا سعيده جدا اني نولت شرف محاورتك ومرسي لكي لتلبية دعوتي شكرااااااا جزيلا

اولا : نطلب من سيادتك ان تعرفي السادة الجماهير بنفسك

ثانيا : نود ان نتحدث في كافه المواضيع التي قومتي بطرحها في المنتدي ككل ونبدا اولا بالركن اللي سيادتك مسئولة عنه
"الركن البمبي "

(التجارب والنصائح المنزليه -جمالك -التغذيه و الصحه والرجيم - فقه المراة - حق الزوج -المطبخ ) كل هذه الاقسام واكثر حقا سيادتك طورتيها وطرحتي فيها موضوعات اكثر من رائعه

ومن الموضوعات التي قومتي بطرحها في قسم التجارب والنصائح المنزليه
سته افكار لروائح منزليه رائعه -تهوية جيده = بيت صحي ) _dryclean(مخاطر التنظيف الجاف

احنا حبين من سيادتك تكلمينا عن القسم ده وعن الموضوعات التي طرحتيها وتقوليلنا شويه نصائح جديدة للمنزل لافادة كل النجعاويات

-ومن الاقسام التي طرحتي فيها موضوعات في غايه الاهميه هو قسم التغذيه الصحيه والرجيم ومن الموضوعات المهمة التي قومتي بكتابتها
(الهرم الغذائي الارشادي - كيف تتخلص من دهون الخصر
-لربات البيوت نصائح منزليه يعيد اليك رشاقتك -نصائح غذائية هامة في رمضان )
واضح من موضوعاتك ان سيادتك مهتميه جدا برشاقه والصحه هل حضرتك مهتميه بصحه ورشاقة اسرتك وكيف تقومين بذلك ؟
وطبعا انتي معنا النهارده فلازم نستغل وجودك معنا وتقوليلنا شويه نصائح لكل ربه منزل حبا تحافظ علي رشاقتها وصحتها ورشاقه وصحه اسرتها ونطلب من حضرتك انك تطرحلنا طريقه رجيم للرجال يعني الست تحافظ علي رشاقتها والراجل برده لازم يحافظ ولا لا رايك ايه؟

-(فن وطريقه التعامل مع الزوج العصبي - هل يغار الرجل من نجاحك في عملك - خطواط لتجنب مشاكل الحياه الزوجيه - نصائح لتغير طباع زوجك ) كل هذه الموضوعات في قسم فقه المراة
واكثر موضوع اعجب كثير من الاعضاء وانا منهم هو ( فن وطريقه التعامل مع الزوج العصبي ) وقومتي بتوضيح ازاي الزوجه تمتص غضب وانفعال جوزها
طب ماذا تقولين في الزوجه العصبيه كيف يتعامل معها زوجها ؟
وكيف يتعامل الزوج والزوج معا اذا كان كلاهما عصبي ؟

:-
ومع الفقره الاساسيه وهي فقرت اسئله الجماهير

ودي اسئله من المستمعه احلي بنوته:-
-1عبري عن نفسك بكل حرف من حروف اسمك بمعنى "ص و أ و ف و ي و ح و س و أ و م " ..؟<<< امسكي كل حرف وعبري عن نفسك بكلمه تبدأ بالحرف ده

-2صافي وظيفتها في المنتدى بنت عمدة..فماذا يعني لكِ هذا المنصب..؟
!

-3متى صافي تقول خلاص انا مش عايزه ابقى بنت عمدة تاني..؟
!

-4ماذا تعني لكِ عيلة النجعاوية..؟

-5من كلامك فهمت انك متزوجه..عيلة النجعاوية مأثره عليكي في بيتك..؟!

-6لو خيرك زوجك وقال لأنا لعيلة النجعاوية..هتتصرفي إزاي وقتها..؟!

-7صافي اكتر قسم بتحبيه هنا هو ايه..؟

-8صفي عيلة النجعاوية بكلمه واحدة..؟
!

-9عبري عن شعورك الان بكلمه واحده وبيت شعر وصورة..؟!

-10بماذا تحلم صافي حسام..؟!

سؤال من المستمعه انا حبيت:

1- من هو العضو اللي تحب تغيضه وترفع ضغطه...؟

-2من هو العضو الاكثر تميز في مشاركاته في نظرك؟

ونكتفي بهذا القدر من اسئله الجماهير عشان وقت البرنامج وشكرا لكل مستمع بعت سؤال

ومع اخر قسم ف البرنامج وهو دائما اسئله نوجها لجميع ضيوفنا
1- ايه اكثر موضوع غالي عليكي او تفضليه ؟

2-ايه الموضوع اللي كتابتيه وندمتي عليه ؟

3-انتي من دوله تحبيها وتعشقيا اذكري اسم دولتك وعبري عنها بكلمتين ؟

4- مين اكثر عضو في المنتدي ككل بيعجبك موضوعاته؟

مين اكثر عضو نشيط ومميز داخل الركن اللي حضرتك مسئوله عنه ؟ اذكري اسم واحد فقط لاسباب خاصه بالبرنامج

وف نهايه حلقتنا بنشكر ضيفيتنا مرسي لوجودك معنا نورتيني ونورتي البرنامج
وشكرا لكم مستمعينا الاعزاء