شويه رسايل لذيذه اوى

يارب تعجبكم




ة ة

دي مش رسالة دي عيوني اللي وحشتها حبت تشوفك فبعتها




حوار بين عائلة طرشة :
الابن : يابابا عايز خيار
الأب : ياولية إبنك عايز فشار
الأم : إلحقي يابت أبوكي بيلعب قمار
البنت : إلحقي ياستي أمي دخل في رجليها مسمار
الجده : أهو ده اللي ناقص تطلعوني من الدار



س: ماهي نسبة محبتك لي ؟
ج : اختر إجابة
100% ابعت رسالة
50% رن رنه
10% طنش




سلسلة مطاعم المحبة ترسلك
1 طبق قلوب مشفية
2طبق عيون ولهانة
لدفع الحساب ابعت رسالة




كده مش حلو علينا لا بتسألوا
طاب على الأقل رنوا رنة وافصلوا


حلمت بيك قاعد في قلبي
ومدلدل رجليك
يا تطلع بالذوق
ياتغسل رجليك



يا أحلى رموش
وأحلى عيون
وأطيب قلب
واللي يقول غير كده
يارب يعضه كلب




في عز صمتي ووحدتي صرخ قلبي اللي جنب كليتي
وقال وحشتيني موت يا موزتي


هاني وقع في البير
قصدي شادي نام على السرير
يووووووووووووه
أقصد
Happy New Year



الزوجة لزوجها : ياريتني جريدة عشان أكون في إيدك كل يوم ..
الزوج : ياريتك نتيجة اغيرها كل سنة ..


مسهرني
ومدوبني
ومنسيني النووووووم
منك لله يا ناموس ..



بحبك وأنا مش هقول اكتر من اللي قاله الشاعر :
" زألطني الحب زألوط نمت في بنها صحيت في اسيوط "




مميزات الشاب المصري :
1
2
3
4
إبن --------------- مفيهوش ولا ميزه ..


@@@@@@@@@@

قسم الرجال المصريين عند الزواج :
أقسم برب البرية أن أكون مطيعا للولية
وأن اسلمها المهية
وكل الحوافز الظاهرة والمخفية
وأن أقطف لها الملوخية
وأن أكون في البيت قبل المغربية
وحسبي الله ونعم الوكيل


@@@@@@@@@@


انشرها فقد حدثت لي بالفعل :
مرة غفوت ليلا
و
و
و
وعادي قمت الصبح ..


@@@@@@@@@@

روح بص في المراية
أكيد
حمار

اللي ميقولش إنك عسل

@@@@@@@@@@



حكيت عن شوقي ليك
للبحر
للقمر
للنجوم
للكون كله
من الآخر عملتلك فضيحة ..

@@@@@@@@@@


والله ليك وحشة كبيييييييييييييييييييييير ة ومعاها عيالها بيعيطوا وبيقولوا عاوزين نشوف الاحباب


@@@@@@@@@@

فقد الشعب المصري
بل فقدت الأمة كلها
" الألف رسالة "
وستشيع الجنازة غدا
من كل موبيلات فودافون
والصويت للصبح

@@@@@@@@@@

لازم تسمعها
ب
ح
ب
ك

متفهمش غلط
ب = بطة
ح = حلوة
ب = بتقول
ك = كاك كاك ..


@@@@@@@@@@

من كتر ما بفكر فيك
بقيت اسهر كتير
ومن قلة نومي

أهلي باعوا السرير


@@@@@@@@@@

طظ
مستغرب ليه !
ايوه
طظين كمان
طظ في الدنيا لو انت مش فيها .؟

@@@@@@@@@@

لولا الهوى يا عمري
لولا الهوى ياقلبي
لولا الهوى يا حياتي
مانشف الغسيل


@@@@@@@@@@



ما فطرتش عشان بحبك
ما اتغدتش علشان بحبك
ماتعشتش علشان بحبك


ومانمتش عشاااااااااااان جعااااااااااااااان

@@@@@@@@@@

تعرف معنى كلمة أحبك


أ = أطلع عينك
ح = حطلع عينك
ب = بطلع عينك
ك = كل يوم من دا


@@@@@@@@@@

أحب You
أعشق You
بس ياترى You بيحب Me
زي ما Me بيحب You
يا You يا حياة قلب
Me
@@@@@@@@@@

إتصل بيااااا ضروري
عايز أقولك مين اللي مات
في حبك أكيد أنا

@@@@@@@@@@


مساء الطين
متفهمنيش غلط

" الطين بيطرح ورد وفل وياسمين "
فحبيت أختصر

@@@@@@@@@@

اموووووووووت انا فيك
امووووووت في عنيك
وامووووووت في همسة صوتك
واموووووووت ... موووووووووووووووووت
الحقني انا بطلع في الروح

@@@@@@@@@@


على رأي المثل :
يا مخلص على القرد رصيدك
يخلص الكارت ويهرب القرد من ايدك
الحقني انا بطلع في الروح

@@@@@@@@@@

تخيل بطة من غير ريش
اكيد متجيش
انا كمان من غيرك مقدرش اعيش

@@@@@@@@@@


لو مشيت الأرض شبرا شبرا
ولو ركبت الانهار نهرا نهرا
ولو سبحت البحار بحرا بحرا
بحثا عن صديق مثلك
اكيد هلاقي بس انا مكسل

@@@@@@@@@@



بمناسبة عيد الأم . أهنئك بشهر رمضان
جعله الله زواجا مباركا واعاده لوطنه سالما وإنا لله وإنا إليه راجعون
" مسطول صاحب واجب "

@@@@@@@@@@


لو عايز تقطع علاقتك بيا اضغط السهم لأسفل
كنت عارف إنك نذل وهتعملها

@@@@@@@@@@


لجمالك
لعزوبتك
لرقتك
لسحرك
لجاذبيتك
استعمل قاتل الحشرات ريد

@@@@@@@@@@


يا عسل يا ناسينا
لملمت النمل علينا
انت بعيد وهما
نازلين قرص فينا

@@@@@@@@@@

حنيت محنتش بحنلك
رنيت مرنتش هرنلك
اتكلمت متكلمتش هكلمك
من الآخر هجننك

@@@@@@@@@@

لو حسيت إن الدنيا مظلمة " إذكر الله "
ولو حسيت إنها لسه مضلمة " قوم صلي ركعتين "
ولو حسيت برضه إنها لسه مضلمة : " متستغباش بقى وقوم ولع النور "

@@@@@@@@@@


لو الواحد مات هيحصل إيه ؟
باقي الأرقام هتزعل علية ..

@@@@@@@@@@



كيف تعذب المرأة ؟
اللبنانية : لبسها حجاب
السودانية : سرح شعرها
السعودية : سكنها مع حماتها
السورية : احرمها من الخروج
الإماراتية : احرمها من الخدامة
الأردنية : اتجوز عليها
المصرية : مايقدر عليها غير ربنا

@@@@@@@@@@


الواحد لو زهق من الحياة يعمل إيه ؟
؟
؟
؟
؟
يقلب على دريم


@@@@@@@@@@

إذا
وجدت
كل الناس
يجرون
وراء
الدنيا
إجري معاهم
هتقف لوحدك تعمل إيه ..

@@@@@@@@@@


إنزل بالسهم لتحت
إنزل كمان
كمان
إنزل
ياعم إنزل إنت قلقان لية
هاتنزل من غير كلام ولا أسيبك هنا واطلع
جدع كمان
شد حيلك قربت
إطلع ياعم إحنا تهنا

@@@@@@@@@@



الإمتناع عن التدخين قرار صعب
يحتاج إلى :
تفكير عميق
تركيز
مج شاي
وسجارتين ..

@@@@@@@@@@



شنخبت السفاتر لتوعكم
فصارت تقعنش في طنيس الزلحبص
( صارت : أي أصبحت ) ...

@@@@@@@@@@


لو أنا وانت على مركب بيغرق
وما فيش غير طوق نجاة واحد
صدقني .. هتوحشني

@@@@@@@@@@

اقولك حاجة
ولا اقولك خلاص..

@@@@@@@@@@


جئت لأكتب لك
فلم أجد قلم
فبريت عظمة من عظام صدري
فلم أجد حبرا
فغمستها بدماء قلبي
فلم أجد كلمات
فعرفت إنك فقر
فقلت مش كاتب حاجة


@@@@@@@@@@@@@


حكمة اليوم :
كل مايزيد همك .. لطش في اللي جنبك


@@@@@@@@@@


بحب لون شعرك
بحب العب في شعرك
بحب انام على شعرك
"مذكرات قملة "

@@@@@@@@@@

أرسلي صورتك على الرقم
09003307
لتشارك في برنامج
" عاهاتك يا مصر "


@@@@@@@@@@

قعدت افكر في كلام حلو ليك
وافكر
وافكر
وفي الآخر
صدعت ونمت



تعرف ايه
وجه الشبه بينك وبين القملة؟؟


انتو الاتنين على راسي




حكمة اليوم:اذا انت طالب في احدى الجامعات...
فثق تماما انك ناجح في الثانوية العامة





عبرني شكرا
Please aber me
مع فودافون الرسايل ببلاش
ياريت تعبر أحبابك



يالي حلاوتك رباني
خلصت عليك الرسايل المجاني
أشوفك بقى لو نزل العرض تاني