السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اكيد كلكوا فكرتوا ان انا هسخر من الراجل المحترم ده لكن بالعكس انا بس عاوز شوية حاجات وطبعا انا عارف ان ده مش ركن الموضوع ده بس ياريت تستحملونى لان الموضوع ده انا هحطه فى كذا ركن وفى كذا موقع وعلى الياهو عشان بس الفت نظر الناس لحاجة

اولا:انا اسف انى غبت كل ده عن النجعاوية بس كان عندى ظروف ولما جه وقت المظاهرات ده كنت بنزل فى المظاهرات وقعدت من يوم الاحد اللى هو بعد جمعة الغضب
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــ
ثانيا:انا عاوز اقول بجد عيب اوى مهما كانت خفة دم الشعب المصرى انه يسخر من حد وخصوصا انه رمز من رموز مصر واللى انتوا متعرفهوش عن الراجل ده اللى اسمه حسين شريف قائد المجموعة 64 قوات خاصة يعنى لو حصلت حرب اللى احنا بنسخر منه ده هو وغيره هيدافعوا عننا وبجد انا بعتذرله رغم انى لما اسخر منه بس لازم الكل يعتذرله لاننا بجد بنكن له الاحترام والتقدير واحد هيقولى ياعم عاوز ايه مطولش علينا هقوله حاضر انا مش هطول عليك انا سبب انى عاوز انشر موضوع زى ده هو السبب الاتى
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ
لرجل اللي ورا عمر سليمان...في حاله نفسيه سيئه
طبعا كلنا شفنا التعليقات الساخره علي هذا الرجل

احب اعرفكم هوا مين الاول

...هوا مقدم اركان حرب حسين شريف قائد المجموعه 64 قتااال من القوات الخاصه

السيد المقدم حسين شريف ( الراجل اللى واقف خلف عمر سليمان) هو وأسرته فى حالة نفسية سيئة جداً ... لديه إبنتان فى عمر الزهور وإبن عمره 11 سنه يمرون بحالة شديدة من الإحباط لكون والدهم مثار ( تريقة ) الشعب المصرى .. نرجوا جميعاً أن نكون قدر المسؤلية ونتوقف عن هذا الأمر ، وأنا أول شخص بعتذر لسيادته على الملأ فهو بكل تأكيد رجل محترم ، ونحن نكن له كل إحترام

انشرها للجميع