+ إنشاء موضوع جديد
النتايج 1 إلى 10 من 11

الموضوع: شرف بلد وبنت بمليون راجل

مشاهدة المواضيع

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
    نجعاوي على وشك

الاصلي شرف بلد وبنت بمليون راجل

تقدر تقولى الى اتسحل ده كان ايه كان ولد؟ شرف بلد ولا ايه بس اوعى تقولى دى كانت بنت دانت تبقى اكيد اتجننت ده الشرف عندنا غالى ولازم نحافظ عليه هو مين ده الى ضربها ومين الى ناوى على خرابها قوليلنا مين وهنكسرلك ايديه قوليلى مين عاوز يأزيكى وكل ما نسترك يقوم يعريكى بس بجد انا بحييكى انك عارفه انتى عاوزه ايه مع انى بعتب عليكى مع انك ارجل من رجاله كتيربس فى رجاله اشد منك فى التعبير ونفسهم زيك فى التغييردورك انك تربى راجل وتفهميه ان الشرف اغلى من الحياه وان الى بيقتل فى اهلك وناسك والى بيحرق فى تاريخك وتراثك ومرمغك فى ترابك صحيح خلعك توبك لكن مش هيخلع فيكى جزورى ولا مليون من العسكر ولا مشين ولا جنزورى وانا من دلوقتى هقطع باسبورى مش هسيبك ولا اهاجر ازاى اسيبك فى ايدين فاجر وهندور مع بعض فيكى على حقوقنا مهما اتسحلنا او اتوحلنا او داست بيادتهم فوقنا الحزب النايم هيصحى وتلاقينا كلنا فوقنا مش هنبيعك فى سوقنا مش هنرضى بقليل هنردلك الجميل ونقعد سوا تحت العنبه ناكل من خيرك وننعى شهيدك بس اما يفوق حزب الكنبه

رد بالفيس توك يا معنمممم

التعديل الأخير تم بواسطة محمد الكريتى ; 26th December 2011 الساعة 10:20 AM
    <br /><br />
    <br /><br />
    [size=14pt]فريق شعارير النجعاويه<br />العضو رقم 1<br />الامين العام<br /> ( http://www.se7o.com/kb/index.php/topic,39120.120.html )[/size]