السلام عليكم

ازيكو يا بمبويات

كل واحده تقولنا علي موقف حصل معاها يوم فرحها

انا جمعت شويه مواقف كدا

وانتم كمان الي عنده موقف حلو يقلنا عليه

جوهرة الإسلام
يوم فرحى .. و احنا داخلين الشقه و الاقارب جنبنا .. و لسه زوجى بيفتح باب الشقه .. الباب مافتحش .. .. اتاريه لما كان بيلبس البدله .. استعجل ونسى المفتاح جوه ف الشقه .. قعد زوجى يزعق و كده .. و ف الاخر ربنا ستر ان حمايا معاه نسخه ت . فتح الباب و دخلنا بقى .. هههههههههههههه

Dina Ali
ﺍﻟﻨﻮﺭ ﻗﻄﻊ ﻓﻰ ﺍﻟﻜﻮﺍﻓﻴﺮ ﻭﺍﻟﻘﺎﻋﺔ

كوكى ومالوكى
دخلت انا وجوزى علشان نتصور والمصوراتى قال لجوزى يا كابتن نادى على العريس من بره

Reham Love Abdo
انا قبل الفرح ونت هموت وادخل الحمام المهم بدا البوفيه من هنا ورحت شلت الفستان وطلعت اجرى بره القاعه واصحابى يجروا ورايا هوا كان فى النادىوالنادى كله بقى يقول العروسه بتهرب يا جدعان ههههههههههههههههههههههه ولقيت الفرح كله بيجرى ورايا ههههههههههههههههههههههههه هه

سلمى ابوالنجا
العربيه ال كنا هنتزف فيها عطلت قبل الفرح بساعات .. وجبنا عربيه تانىه وروحنا ع الاستوديو النور قطع هناك .. استنينا النور واتصورنا ولسه هنروح القاعه عرفنا ان النور قاطع هناك كمان .ههههههههههههه

Rasha Okasha
جوزى قبل الفرح قلتله مش هتعرفنى هعمل نيو لووك المهم وهوا جاى يخدنى من الكوافير لقى واحد عماله تبصله وتضحك وهوا بقى يقول تكونشى هيا دى وكان شكله وحش اوى وهوا مفكرها اناااا ههههه يقولى منتى قولتى شكلك هيتغير

Om Mohamad Walid
المطرب غنى ست الحبايب وانا والدتى متوفيه واناعندى 3سنين

Doaa Moustafa
نسيت بوكيه الورد في الاستوديو وانا كنت مزهقه خطيبي من قبلها باسبوع علي شكله ولونه وحجمه وفي الاخر نسيته وانا بتصور وكانت القاعه بعيدة عنه ودي كانت بس بدايه المواقف وليس اخرها .........

Ream Bakr
فستانى شبك فى العربية وانا نازلة ادخل القاعة والفيديو كان بدأ يصور جوزى شاور للمصور يبطل تصوير واختى جابت مشبك وصلحناه من تحت بس كنت قلقانة جدا

Heba Bana
انا يوم فرحى من كتر الرقص و الهيصه كعب الجزمه انكسر واطريت اكسر الكعب التانى و بس ربنا رزقنى باخت زوجى ادتنى الشوز بتاعها وعديت على خير ههههههه

Yasso Lovly
انا فرحي كان يوم جمعه الغضب وافهموا انتوا الباقي بقي

Zizi Samy
يوم فرحي ولابسة الفستان والطرحة وكنت مسافرة لزوجي في السعودية الفستان اتقطع اهئ اهئ اهئ

Youssef Mariam
الشوذ مرضاش يدخل ابدا وبعت اشتريت واحد تاني

Nesreen Abdullah Eddolaify
لما جت فقرة التورتة قالولى خدى فراولاية بالشوكة بتاعتك وأكليها للعريس..كلهم كانو منتظرين لحظة انى احط الفراولاية ف بقه عشان يسقفو..روحت رايحة عند بقه وهوب ...أكلتها انا هههههههههههههههه طبعا الناس انفجرت ف الضحك بس جوزى اتغاظ جدا وشايلهالى لحد النهاردة هههههههههههههههههه

Shereen Ameen
اﻻختراع العجيب الي اسمه الجبونه ده كان عملي مشكله ومع الجزمه الي بتقطع في رجلي بس وانا داخله اﻻوتيل قالولي ﻻزم تدخلي من باب والعريس من باب بس ااباب بتاعي كان في سلم وانا مش عارفه امشي بس روحت شديت الفستان عشان اطلع واتاري ااجبونه اترفعت من وراه لوﻻ اختي لحقتني كان زماني اتفضحت

رضا رشاد
البت بتتاعة الكوافير شالت الحلق عشان تحط اكسسوار الفستان وضربت عليه

روان ويوسف
دخلت الشقة انا وجوزى وهو قفل الباب فى وش امة وامى وكل الاقارب ومراديش يفتح لحد وكلهم زعلوا وهو ولا همة

Kamar Elzaman
رحنا القاعه متأخرن ومجرد دخولنا قدموا البوفيه وزوجى رفض اننا ناكل واقعدت اتفرج ع الناس فى عروسه ما تاكلش من تورتتها ولا البوفيه بتاعها اعااااااااااااااااااااااا

Bosy Bebo
لا انا هحكي علي يوم خطوبتي خطيبي وهو جاي عربيته وعربيه عمه اتغيرلهم 4 فرد كاوتش كل شويه فرده تفرقع وهما جايين وهما مروحين كمان بس تفتكرو العيب فين

الجيبونه وقعت منى ههههههههههههههههه

مطبخ ماما
سلاف هو كان يوم الشبكه مش الفرح خوزي مجبش دبله واخدنا دبله خالي

Noha Mahmoud
بطاقة بابا ضاعت

Sara Alrafiei
اخت جوزي كانت عايزه تقعد بنتها ف العربيه تقولولي ازاي اقول معرفش اهي رزاله وخلاص

Mai Mohammed
يوم قرايه فتحتي اغمي عليا قبل ما يجو بخمس دقايق وقعدت اكل مخلل عشان افوق وبقيت قعده معاهم مش قدره اتكلم بوزع ابتسامات بس

Dardaa Nasser
هههه فرن البوتاجاز هب فى وشي

Sally Soly
طول اليوم نسيت اكل اول ما ركبت العربيه جعت وطول الفرح اقول لجوزي جعانه وبقيت عايزه الفرح يخلص علشات اكل

Ramosa Alaa
جوزى ايام الخطوبة كان عامل مؤدب وبتكلم برحة يوم الفرح فى العربية اتاخرنة عشان الطريق كان واقف امهم اصحابه فعدو يتصلو بيه ويهزرو وهو يزعق ويشتم اتصدمت وقلتلو مليش دعوة عوزة اروح انا مش ها تجوز مليش دعوة وقفلت معاية وبعد كد هدانى هههههههههههههههههه

Manosa Mony
النور قطع لثواني ساعة كتب الكتاب والمأذون كان بيمضيني والناس كلها قعدت تضحك

يادنيا مالها صاحب سيلا
وأحنا بنقطع التورته بهزر معاه يعنى بديله الجاتوه بالشوكه وقبل مايكلها أشيلها زعقلى وسابنى ومشى أحرجنى قدام كل الناس هسيبكم تتوقعو حياتى معاه

Rara Ahmed
انا بئا وزوجي اساتذة في التأخير لحد الأن مواعيدنا خربانة , روحنا كتب الكتاب متاخرين وخلصنا وكان في حجز حفلة كيوت على مركب في النيل اتاخرنا طبعا والمركب طلعت وحصلناها بلانش واول ماطلعنا الناس سقفت على شكلنا واحنا بنتشال من الانش للمركب #تحدي هههههههههه

Angel Dody
نكد عليا علشان مخترناش اغاني الدي جي و قعد يزعقلي واحنا بنرقص سلو والكل كان فاكر ان احنا بنقول كلام حب

Koto Ahmed
انى اتجوزت وده اكبر موقف حصل فى حياتى

ارجوانة الشرق
كان بتمطر فعز الصيف ههههههه

Rasha Okasha
واخر موقف واحد من صحاب جوزى داس على الفستان المهم السلك اللى فى الجيبونه خرج وكان شكلى فظيع المهم دخلت الحمام وخالتى تقولى نشيل السلك خالص الفستان راح هبط هههه اقعدت بقى تدكك فيه لحد ما اتضبط الحمد لله زكريات

Aliaa Salama
جبت كشري وانا فالكوافير ولما خلصت وطالعة عشا ن اروح عالقاعة مكنتش عايزة اخرج والناس تتحايل عليا وهو واقف بره لحد ما طلعت بمزاجي