بسم الله الرحمن الرحيم [ السلام عليكم انا دى اول مشاركه بس يا رب حد يقراه هو محدش ناقص مشاكل بس اللى يحس انه يقدر يفيد الله يكرمه يرد عليه انا والله بحس انى بحر مشاكل ومعقده نفسى و اللى حوليه المهم انا حبيت افضفض و احكى لناس تقريبا من سنى يعنى هيفهمونى وده عشمى انا عندى 16 سنه رايحه 3ث واول مشكله انا حاسه انى تغيرت خالص من بعد 3 ع لانى كنت متشجعه من كل النواحى المدرسه و البيت كان عندهم ثقه كبيييره فيه من الناحيه الدراسيه لكن مش عارفه يمكن لان مرحله الثانويه مختلفه كتيييييير عن اللى قبلها بصراحه اصحابى فى المدرسه منفضين طول السنه و خلونى زيهم و علشان كده جبت 85 اهه الحمد لله ما كنتش مصدقه بصراحه فى الاول لما سمعت النتيجه لكن لقيت الناس كلها زيى و من غير كدب صاحبتى جابت 97 يعنى انا اكيد قصرت :thnk0001: وو الله على التنسيق السنه دى مش هندخل كليات و ثانيا انا تفكيرى سلبى بمعنى ما باخدش قرارتى لوحدى ليه برده مش عارفه؟؟ يمكن ما خدتش حريه كافيه فى حياتى و ثالثا قاعده علطول فى البيت حتى لو حد خارج مش برضى انزل نهائى مش عارفه كل ما انزل بحس بحاجه غريبه و احس انى متنرفذه و مش طايقه اللى حوليه والله انا حاسه اللى هيقرا الموضوع هيتعقد :clapping:اما رابعا مش بعرف اكون صداقات دايما الناس هم اللى بيقربولى لانى لخمه بطريقه تقرف و حتى لما اكون فى البيت مش بستريح كل اللى حوليه يقولوا معقده و مش زى البنات و الله اعلم كده كفايه عليكم نبقى نكمل بعدين :kuzya_01: