بصوا بقى انا بحب المنتدى جدا جدا جدا وانا فعلا كنت قبله حاسة ب اكتئاب شديد من حياتى المملة وايامى المكررة ودا بعد لما خلصت الجامعة مع انى لسة مخلصاها السنة دى .. المهم انا لما بدخل المنتدى ببتدى بركن الاسلاميات وتحديدا الادعية والاذكار المهم بفضل فيه لغاية لما اخرج من المنتدى اللى انا عايزة اققوله ازاى اققدر اعرف ان فى موضوعات جديدة فى اليوم وكمان عايزاكم تعرفونى ازاى انظم علشان ادخل كل الاركان خاصة ان فى اركان كتييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ر جدا انا لسة م دخلتهاش وعايزة اشارك فى كل موضوع جديد وعايزة وعايزة وعايزة.................. يس للأسف انا مش عارفة دا سوء تنظيم منى ولا دا اية ياريت تعلمونى وتفهمونى ازاى ادخل على كل الاركان وازاى اققدر اشارك برئي فى كل المواضيع وازاى اعمل كل دا من خلال اول م اسجل دخولى علشان انا نفسى اكون معاكم ومشاركاكم اكتر وقت ممكن وعايزة بجد اكون نجعاوية اصيلة واققدر اثبت وجودى واققدر اكون متواجدة معاكم زى الجروب الجميل دا بسم الله ماشاء الله زى لومى وبيسا والاميرة المسلمة وتوتى ومؤمن وصلاح والجينرال وميزو وهمبكة وايمن ونفسى اققول وانا كمان................انا اسفة طولت عليكم لكن دا والله علشان نفسى اكون معاكم بجد مش مجرد كلام وبس .....وكمان علشان انا م اعرفش حاجة فى عالم النت دا خالص وعايزاكم انتم اللى تعلمونى وتفهممونى البرامج زى الفوتوشوب مثلا والبرامج الجامدة دى انا عارفة ان دامجهود كبير وكمان احتمال م ينفعش انكم تعلمونى كل دا لكن انا وحظى بقى