نكته الكره الزرقاء
كان فى اب وام وابنهم مسفرين فى العربيه فبعدين العربيه دى عامله حدثه المهم محدش نجى من الحدثه دى الى الولد الصغير فاخده عمه علشان يربيه المهم الولد كبر ودخل حضانه ونجح فى جكى ون فعمه ساله قاله عايز ايه يا حبيبى قاله عايز الكره الزرقاء قاله ايه الكره الزرقاء دى قاله لما اكبر هقولك المهم الولد راح كجى تو فنجح برضه وبتفوق فعمه ساله نفس السوال قاله نفسك فى ايه يا حبيبى قاله نفسى فى الكره الزرقاء قاله ايه هى الكره الزرقاء دى قاله لما اكبر هقولهالك المهم الولد راح اول ابتدائى ونجح برضه بتفوق وطلع الاول قام عمه ساله وقاله عايز ايه يا حبيبى قاله عايز الكره الزرقاء قاله ايه هى الكره الزقاء دى قاله لما اكبر هابقى اقولك وراح الولد تانيه ابتدائى ونجح برضه فساله عمع السوال المعتاد ورد الولد وقاله عايز الكره الزرقاء قاله ايه هى الكره الزرقاء دى قاله لما اكبر هابقى اقولهالك وراح الولد تالته ابتدائى ونجح وطلع الاول وساله عمه السوال المعتاد ورد الولد بنفس الاجابه وراح الولد رابعه ابتدائى ونجح برضه وطلع الاول وساله عمه السوال المعتاد ورد هو لااجابه المعتاده وراح الولد خامسه ابتدائى ونجح وطلع الاول فساله عمه عايز ايه يا حبيبى قاله عايز الكره الزرقاء قاله ايه هى الكره الزرقاء دى قاله لكا اكبر هابقى اقولك المهم الولد دخل سته ابتدائى شهااااااااااااده المهم الولد سقطت بس عاد السنه تانى وطلع الاول فساله عمه عايز ايه يا حبيبى قاله عايز الكره الزرقاء قاله الكره الزرقاء دى ايه ام الود قاله لما اكبر هقولهالك المهم الولد راح اولى اعدادى ونجح برضه وطلع الاول فساله عمه السوال المعتاد ورد هو لااجابه المعتاده وراح تانيه اعدادى ونجح وطلع الاول فساله عمه نفس السوال ورد هو بنفس الاجابه وراح الولد تلاته اعدادى شهاااااااااااده المهم الود شد حيله وطلع الاول ودخل السوسه العاميه المهم الولد دخل اولى ثانوى نجح وطلع الاول فساله عمه عايز ايه يا حبيبى قاله عايز الكره الزرقاء قاله ايه هى الكره الزرقاء دى قاله لما اكبر هابقى اقولك يا عمو الولد دخل تانيه ثانوى وكلكم عارفين الثانويه العاميه بس الولد طلع من الاوال وجاب 99099 من ميه ودخل تلاته ثانوى وجاب برضه نفس المجموع المهم الولد دخل كليه الطب وعلشان كليه الطب سبع سنين وعلشان ما طولش عليكم هو فى السبع سنين كان بيطلع الاول على الدفعه وعمه كان بيساله نفس السوال وهو كان بيرد نفس الاجابه الولد اتخرج وفتح عيااااااااااده وهو رايح العياده فى يوم عمل حادثه ونقلوه المستشفى وهو فى السرير وعمه جانبه بيعيط قاله عايز حاجه يا حبيبى قاله عايز الكره الزرقاء قاله ايه هى الكره دى يابنى قاله الكره الزرقاااااااااء دى هى هى هى هى هى وماااااااااااااات ومعرفناش ايه هى الكره الزرقاء دى
معلش لو كنت طولت عليكم بس هى النكته كدا رخممممممممممممممههههههههه هه