دايما البنات بيبقوا عندوهوم احساس بالضعف لكن دة بيتعوض فى ذكائها لأن البنات أذكية جدا
و معظم البنات و الستات بيبقوا حاسين اية الى هيحصل فى المستقبل يعنى مثلا مامت اى حد فيكوا لو انتوا رايحين حته مثلا و وقالتلكم بلاش متروحوش طبعان كلكم بتطنشوا و بتنزلوا بردوا بس عشان مامتكو قالتلكو بلاش يبقي لما تخروجوا لازم هيحصل حاجة و الحكاية دى مجربة مع ناس كتيير خدو بلكو بقى

و من مميزات البنات الكسوف و الرقه فى التعامل بس برضو ساعات بتبقى عكس كداخالص بس مش مع الناس اللى بتحبوهم يعنى و بتبقى فى بيتها غير ما الناس بتشوفها بتبقى حاجة تانيا ..

أكتر حاجة البنت مبتحبهاش فى الولد أنو يكون مدلوق عليها البنت تحب الولد الى مثلا لو بنت حلواا أوى و شافها و اعجب بيها متكونش فارقة معاه ميش بقى .. اول ميشوفها يبقى هيموت عليها ..

ياسلام بقى لو واحد عاكس وحدة فى الشارع و هي مشيا تروح مزعقالو و تهزقو و و هيا اصلا بتبقى فرحانة فرحانة ان حد عاكسها عشان بتعرف انها حلوا بس طبعا مش شرط عشان حد عكسها تبقى حلوا

و لو واحدة مشيا و محدش عاكسها ولا بصلها بتتضايق و لما تروح تبص فى المرايه و تشوف اية اللى غلط فيها ( يعنى يتعكسوا مش نافع ميتعكسوش مش نافع برضووو )

البنات كلهم بيحبوا الى يقولوهم كلام حلو مثلا لو واحد قال لوحدة لبسك دة حلو عليكى اوى بتبقى فرحانة اوى اوى

و كل ولد مصاحب بنت و بيحبها يبقى عايز يعمل اى حاجة تخليها تحبوا اكتر و ويقعد يفكر فيها و بيفتكر انو مبيجيش على بالها ولا بتفكر فيه بس و الله هيا بتفكر فيك زيك و اكيد الى انا متأكد منه انها بتفكر فيك اكتر انا عرفهم

و مفيش حاجة اسمها البنت دى احلا وحدة فى العالم لأن مفيش بنت فى العالم كاملة من كل حاجة يعنى مثلا لو فى وحده حلوا اوووى لازم هيكون فيها عيب مثلا شخصيتها وحشة او عصبية اوى .....الخ .. كدا يعنى لأن كل وحده حلوا فى حاجات و وحشه فى حاجات

و البنات مبيحبوش انهم لو وقفوا مع ولد ميتكلمش لازم يتكلم علطول عشان لو قعد ساكت البنت هاتمشى يعنى لازم تكلمها فى أى حاجة و على فكره البنات بيحبوا الكلام فى الموضيع الهبله موووووووووت

و طبعا البنات معروفين انهم رغايين يعنى بيحبوا الى يكلمهم كتيييييييييييييير ...

و على فكره معظم البنات بيحبوا الورد أوووووى

بس كدا الموضوع خلص بس اكيد فى حاجات تانيه .. والباقية تأتي لو الحزب منسحبش من قدامي ..

اخوكم فــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــيــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــفـــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــو

نيابة عن الناشفين