اشمعنى اشمعزى يعنى مش بتتكسف وانت ماسك السجاير وبتشربها ؟فرحان بشبابك اوى يا فاااااااااااالح قصدى يا ضاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا يع من هنا للصبح

انا كل ما بشوف واحد ماسك السجارة كدة بجد مش هزار سورى فى اللفظ باستحقرررررررررررررره جدا جدا جدا

وببقى نفسى اقوله ماماتك مش جابت منك دستة ليه ؟

المهم الواحد من دول يتكسف يعينى ووشو يحمر لما تقولو فيها ايه لما تمسك السواك بدل السجاير ؟ يقول ايـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــه خسات يا رجل امشى اجرى العب بعيد امسك سواك فى الشارع كدة ؟ لا المنظر بايخ

ده طبعا رده معظمهم والباقين اساسا اصلا اساسا يعنى مش عارفين ايه السواك ده ولو شافوه يفتكروه نوع سجاير من سجاير البانجو ولا حاجة

المهم عالم ضايعة خالص لاء والمصيبة انهم يقولولك انا ملتزم وبصلى وكلو فى الضمان بس بشرب سجاير

يا حبيبى !!! بس كدة يا حرام
منتهى الخطورة انك تستصغر الذنب وتفتكرو حاجة بسيطة مش معنى ان نص الشعب وتلات تربع الشباب بيشرب سجاير يبقى السجاير حلال ولا حاجة لان شيوع الذنب مش بيحلله

فيها ايه يعنى لو تحاول مع نفسك انك تقلل من معدل شرب السجاير بتاعك اليومى يعنى مثلا لو انت بتشرب 20 سجارة فى اليوم قلل 19 وبعدين 18 لاغاية لما تبقى 1 وكدة اعتقد انك تقدر تستغنى عنها وامسك بدالها سواك على الاقل تاخد ثواب بدل الدمار اللى انت فيه

ولاء وكمان كان فى واحد هنا فى المنتدى مش فاكرة اسمو المهم كان كاتب فى نعجاوية كوفى شورب ان الشباب نجبلهم سجارة وكوباية شاى والبنات كان باين قلم لاوج ولا حاجة المهم انا بعدل على كلام سياتو وبقلو الشباب نجبلهم سواك وكباية شاى والبنات سوووووووواك برضو بس نسكافيه

يارب مش اكون تقلت عليكو مستنية رددكو