بسم الله الرحمن الرحيم

اولا ده ندر ندرته لله لوشعري خف من حدة تساقطه اني انشر الحاجه الهتساعدني وبذات للمنتدي الانا استفدت منه كتير ولكل اعضاؤهالمميزين

مش هطول عليكوا الخلطه اوالطبخه ههههههههه عباره عن تجيبي براد اواي اناءوتحطي كوب ماء وتحطي فيه قرنفل وقرفه مش مطحونه

وفلفل اخضر حبه واحده

وسبع تمرات ومعلقه ورد مجفف

وملعقه سمسم

وملعقه ينسون

و17حبة ترمس و4 نقط خل

ونص ملعقه قهوه ونتره شاي يعني شويه صغيره خالص

وملعقه زيت زيتون

و3فصوص ثوم وربع بصله صغيره

ويغلوا علي النار لحد مالمياه يصبح لونها بني اوتحسوا ان الفلفل والباقي استوا

وبعدين تصفي الخليط الطلع

وقبل كده تحرقي سبع نويات تمر مباشرة علي النار البوتجاز لحد مايبقوا فحم وتدقيهم كويس ليصبحوا كالكحل وتحطي عليهم معلقه زيت زيتون وتحطيهم علي 7 معالق حنه اوحسب طول شعرك وتقلبي الحنه وبعدين تجيبي بيضه وتعجني الحنه لحد مالبيضه تختفي تماما ومعلقه زيت جونسون معلقه سمن وتتضيفي السائل الخرج من الطبخة وتعجنيها وسبيها تخمر ل3 ساعات وبعدين حطيها ففروه راسك وعلي الشعر كله وتغطي شعرك ببلاستيك لمده 8 ساعات اواكتر وبالهنا والشفا ههههههههه اقصدبالشفا ان شاء الله بس قبل مانبدأ فاي حاجه نقول بسم الله الرحمن الرحيم

وده نص العلاج انا كنت هكتب النص الاول بس واشوف لو احد محتاج الخلطه بس محدش ضامن عمره هههههههههه

النص التاني بعدماتغسلي شعرك اول يوم بالمياه فقط من غير شامبو تحطي 7 نويات تمر علي النار ونطحنهم لحد مايبقوا كحل ونضيفهم لنصف عبوه زيت خروع طبي من الصيدليه ويدهن به الشعر مره واحده قبل النوم

وكده الخلطه انتهت

ملحوظه تكرر في نفس اليوم من كل اسبوع يعني تعمليها مره كل اسبوع انا والله كان شعري بيقع بقالي اربع سنين لحد مابقا شعرتين بس الحمد لله ربنا مابينسا حد ابدا لنتاءج افضل ممنوع استخدام السيشوار فوقت العلاج:lololoe:لو حد نفذها ادوني ردودكم وماحديخاف كلها حاجات طبيعيه ودي تجربتي الشخصيه والحمدلله والنتائج بتلاقيها من اول مره باذن الله
قبل مانسا حاولي تحطي علي شعرك دايما وانتي بتغسليه مياه مغليه وتحطيها غلي جرجير وتسبيها لحد ماتدفا وتغسلي شعرك وماتسرحي شعرك ابدا وانتي في الحمام ولا وهو مبلل وقبل ماتغسليه اوتسرحيه دلكي فروة راسكشان تنشطي الدولره الدمويه طولت عليكم ياااااااااااااااااااااااا رب تستفادوا منها امين